Årets Mediesäljare

Tidskriftsprisets kategori Årets Mediesäljare premierar mediesäljare som under det gångna året (1 september 2017-31 augusti 2018) utmärkt sig i sitt säljarbete gentemot mediebyråerna.
Pristagaren ska under året ha utmärkt sig genom en särskild insats med lösningar som är:
*effektiva
*kreativa
*nyskapande
Insatsen kan exempelvis vara i form av inledda samarbeten, stor intäktsökning procentuellt sett eller andra kreativa säljlösningar. Årets Mediesäljare ska självklart vara mycket kunnig om sin produkt en god lyssnare som alltid sätter kundens behov främst.
- Karoline Olsson, Print Director, Vizeum (ordf.)
- Anna-Karin Ström, Print & OOH Director på Wavemaker
- Lotta Billing, Digital Group Director, Mediacom
- Sofia Karakatsanis Andersson, Head of Digital Operations, Carat
Alla kan föreslå kandidater till Årets Mediesäljare. Förslaget ska lämnas in med en kort motivering. Juryn kommer att bland de föreslagna personerna nominera minst fyra, av vilka en tilldelas utmärkelsen på Tidskriftsgalan den 7 november.
SENAST torsdagen den 30 augusti kl 16.00 behöver vi ditt kompletta förslag. Vi behandlar INGA bidrag som kommer in efter ovanstående datum.
FÖRESLÅ BIDRAG HÄR!