Ny ordförande vill stärka relationen med Google och Meta
I det 147:e avsnittet av Publicistpodden intervjuar programledare Jonas Nordling Sveriges Tidskrifters nyvalde ordförande James Savage för att höra närmare om vad som står på hans to do-list.
Jonas Nordling ringer också upp Daniel Lindstedt, eventansvarig på förlaget Albinsson och Sjöberg, för att prata om evenemang i allmänhet och påskens succé i synnerhet.
Avslutningsvis får vi också ett alternativt boktips i form av Otto Witts ”Ett nytt annonssystem” från 1917. Vem var han, och vad hade han för tankar om en framgångsrik annonsprodukt?
God lyssning!
Om podden
Publicistpodden erbjuder aktuella och nyttiga inblickar från tidskriftsvärlden och de hetaste branschfrågorna. Podden riktar sig till Sveriges Tidskrifters medlemmar, nyckelpersoner i tidskriftsvärlden och mediebranschen i stort.
Kontakta Jonas Nordling på bojonasnordling@gmail.com vid frågor om det aktuella avsnittet.