fbpx

Tre spännande nyheter i tidskriftshyllan

Onsdag 23 november 2016

Senaste tiden har den svenska tidskriftshyllan fått flera nya spännande tillskott. Populär Arkeologi, Elle Travel och The Good Life är tre urtjusiga exempel.

Livsstilsmagasin som produceras av byrån Z Content, med Aftonbladet som uppdragsgivare. Kommer ges ut åtta gånger under 2017.

Språktidningens grundare Patrik Hadenius nya titel kommer ges ut fyra nummer per år. Lösnummer kostar 79 kronor och en helårsprenumeration 298 kronor. Upplagan startar på 5 000 ex med målet att nå 10 000 ex på sikt, skriver Medievärlden.

Specialtidningen Elle Travel är ett one-shot på 100 sidor som kostar 59 kronor. Innehållet består av ”nya resetrender, hemliga drömresmål, världens coolaste hotell och modeproffsens bästa storstadsadresser”. Temat för numret är Paris.

PRENUMERERA PÅ VÅRT NYHETSBREV

TIDSKRIFTSLEVERANTÖRER

  • Annons
    NewsFactory

    NewsFactory levererar resultat. Via lång erfarenhet och idéförsäljning öppnar NewFactory nya marknader för existerande tidskrifter.

  • Annons
    Readly

    Readly erbjuder obegränsad digital tillgång till magasin och dagstidningar till ett fast månadsbelopp.

  • Annons
    Sörmlands Printing Solutions

    Som tidskriftstryckeri har Sörmlands Printing Solutions varit ledande i många år och det är en tradition vi är stolta över.  Att med modern utrustning och engagerad personal kunna möta dagens utmaningar ger oss motivationen att ständigt utvecklas och bli bäst på det vi gör.