Ny studie: effekt av traditionella annonser vs content marketing

Torsdag 6 december 2018

På uppdrag av Sveriges Tidskrifter har RAM gjort en analys som visar hur traditionella annonser och content-marketing-annonser (advertorials, native etc.) presterar i printtidskrifter. Resultatet har adderats till vår stora rapport Tidskriftsbranschen i siffror (i slutet av rapporten) som du kan ladda ner här.

TIDSKRIFTSLEVERANTÖRER

  • NewsFactory

    NewsFactory levererar resultat. Via lång erfarenhet och idéförsäljning öppnar NewFactory nya marknader för existerande tidskrifter.

  • Informa

    Informa är säljbolaget för tidskrifter som vill öka sina intäkter. Hos oss får du som uppdragsgivare en professionell säljavdelning och speaking partner, som satsar långsiktigt och målinriktat.

  • Punamusta

    Letar ni efter ett pålitligt och stabilt tryckeri? Då har ni hittat rätt! Punamusta trycker allt ifrån visitkort till kataloger och tidningar, med små upplagor upptill miljon upplagor.