Ny studie: effekt av traditionella annonser vs content marketing

Torsdag 6 december 2018

På uppdrag av Sveriges Tidskrifter har RAM gjort en analys som visar hur traditionella annonser och content-marketing-annonser (advertorials, native etc.) presterar i printtidskrifter. Resultatet har adderats till vår stora rapport Tidskriftsbranschen i siffror (i slutet av rapporten) som du kan ladda ner här.

TIDSKRIFTSLEVERANTÖRER

  • Annons
    Flowy

    En prenumerationspartner i ständig utveckling sedan 1982. Sveriges ledande förlagskonsult inom upplagestrategi, prenumerationshantering och upplageförsäljning.

  • Annons
    Sörmlands Printing Solutions

    Som tidskriftstryckeri har Sörmlands Printing Solutions varit ledande i många år och det är en tradition vi är stolta över.  Att med modern utrustning och engagerad personal kunna möta dagens utmaningar ger oss motivationen att ständigt utvecklas och bli bäst på det vi gör. 

  • Annons
    Annonskraft

    En erfaren och engagerad säljkår som trivs på jobbet och drivs av nytänkande. Vi har sedan 2000 samarbetat med flera av de stora medieaktörerna, både vad gäller print och digitalt.