Tisdag 13 december 2016

John Severinson, digital direktör, Egmont Publishing: “Jag tycker det pratas alldeles för lite om kultur i den här branschen. Vi är så snabba med att kasta oss över nya plattformar, affärsmodeller och innehållsformer men skillnaden mellan vilka som lyckas och vilka som inte gör det tror jag avgörs av vilka som till störst del präglas av en kultur som är flexibel och snabbfotad. Steget från utgivning varje månad till utgivning några gånger per dag var krävande men steget till utgivning hela tiden och dessutom i en mängd olika kanaler är ännu svårare. Och det som avgör är vilken kultur man har. Behovet av förändringsvilja och flexibilitet kommer bara bli större.” #människorimedia

TIDSKRIFTSLEVERANTÖRER

  • Annons
    Sörmlands Printing Solutions

    Som tidskriftstryckeri har Sörmlands Printing Solutions varit ledande i många år och det är en tradition vi är stolta över.  Att med modern utrustning och engagerad personal kunna möta dagens utmaningar ger oss motivationen att ständigt utvecklas och bli bäst på det vi gör. 

  • Annons
    Annonskraft

    En erfaren och engagerad säljkår som trivs på jobbet och drivs av nytänkande. Vi har sedan 2000 samarbetat med flera av de stora medieaktörerna, både vad gäller print och digitalt.

  • Annons
    Informa

    Informa är säljbolaget för tidskrifter som vill öka sina intäkter. Hos oss får du som uppdragsgivare en professionell säljavdelning och speaking partner, som satsar långsiktigt och målinriktat.