fbpx
Tisdag 13 december 2016

John Severinson, digital direktör, Egmont Publishing: “Jag tycker det pratas alldeles för lite om kultur i den här branschen. Vi är så snabba med att kasta oss över nya plattformar, affärsmodeller och innehållsformer men skillnaden mellan vilka som lyckas och vilka som inte gör det tror jag avgörs av vilka som till störst del präglas av en kultur som är flexibel och snabbfotad. Steget från utgivning varje månad till utgivning några gånger per dag var krävande men steget till utgivning hela tiden och dessutom i en mängd olika kanaler är ännu svårare. Och det som avgör är vilken kultur man har. Behovet av förändringsvilja och flexibilitet kommer bara bli större.” #människorimedia

PRENUMERERA PÅ VÅRT NYHETSBREV

Aktuellt

TIDSKRIFTSLEVERANTÖRER

  • Annons
    Flowy

    En prenumerationspartner i ständig utveckling sedan 1982. Sveriges ledande förlagskonsult inom upplagestrategi, prenumerationshantering och upplageförsäljning.

  • Annons
    Anygraaf

    Anygraaf är ett finskt företag som har mer än 25 års erfarenhet av systemutveckling för tidnings- och mediehus. Anygraaf har dotterbolag i Sverige och i USA. Vidare finns samarbetspartners i Holland och Tyskland. Anygraafs produktportfölj täcker alla behov som finns i mediehusen – från redaktionella system, annons- och upplagesystem till kalkylering av tryckuppdrag.

  • Annons
    Informa

    Informa är säljbolaget för tidskrifter som vill öka sina intäkter. Hos oss får du som uppdragsgivare en professionell säljavdelning och speaking partner, som satsar långsiktigt och målinriktat.