Guide: Så väljer du rätt mätverktyg för din digitala närvaro

Guider och verktyg 2022 22 maj
Guide: Så väljer du rätt mätverktyg för din digitala närvaro
Google Analytics har länge dominerat marknaden för webbanalys. Men på grund av stärkta krav på att skydda användarnas integritet tvingas många publicister nu att byta mätverktyg. Och det är bråttom. Sommaren 2023 slutar Google Analytics 3 att samla in data.

Läs våra guider:

Till arkivet
Allt om Tidskriftsdagen och Tidskriftsgalan 2024
Insikter och summering av branschens största event, läs om alla vinnarna av Tidskriftspriset och kolla på mingelbilderna från dagen och kvällen.
Läs mer på vår samlingssida

Prenumerera på Sveriges Tidskrifters nyhetsbrev

Sveriges Tidskrifters nyhetsbrev ger aktuella, inspirerande och nyttiga inblickar i tidskriftsvärlden.


Lyssna på Publicistpodden

Lyssna här