Guide: Så väljer du rätt mätverktyg för din digitala närvaro

Guider och verktyg 2022 22 maj
Guide: Så väljer du rätt mätverktyg för din digitala närvaro
Google Analytics har länge dominerat marknaden för webbanalys. Men på grund av stärkta krav på att skydda användarnas integritet tvingas många publicister nu att byta mätverktyg. Och det är bråttom. Sommaren 2023 slutar Google Analytics 3 att samla in data.

Läs våra guider:

Till arkivet
Alla goda ting är tre
Tidskriftsdagarna 2026 – Tre eftermiddagar, tre teman, tre tillfällen för branschinsikter. Vi lanserar ett helt nytt koncept under våren 2026 där du väljer en, två eller tre halvdagar med värdeskapande innehåll för din yrkesroll. Alla tre dagar innehåller skarpa och inspirerande talare och panelister, case, debatter och analyser samt branschmingel med kollegor och intressanta branschaktörer.
Läs mer om programmet och anmäl dig här

Prenumerera på Sveriges Tidskrifters nyhetsbrev

Sveriges Tidskrifters nyhetsbrev ger aktuella, inspirerande och nyttiga inblickar i tidskriftsvärlden.


Lyssna på Publicistpodden

Lyssna här