fbpx

Tre metoder för att sätta mål och nå dem

Valentino Rongione ASP säljDen 25 november och den 2 december anordnar vi två frukostmöten för mediesäljare. Seminarieledare är Valentino Rongione, Asp Sälj.

En säljares budget är bara en ekonomisk uppföljning för försäljningschefen och ledningsgruppen. En säljares målsättning avgörs av dennes personliga drivkrafter. Under frukostmötet går vi igenom tre olika enkla men fungerande metoder som hjälper säljaren att både höja och nå sina personliga försäljningsmål.

Här hittar du information om frukostmötet den 2 december som handlar om Kontaktfasen. Ange i övrigtfältet om du vill delta på båda frukostmötena så får du 150 kr i rabatt.

Anmälan är bindande.

ANMÄL DIG

Vi anmäler följande personer

FAKTURAUPPGIFTER
Datum & tid

25 november 09:00 - 10:00. (Kaffe och smörgås serveras från 8.30)

Plats

Sveriges Tidskrifters lokaler, Vasagatan 50 1tr, Stockholm.

Seminarieledare

Valentino Rongione, Asp Sälj.

Avgift

För medlemmar: 450 kr exkl moms (frukostmacka ingår). Väljer du att även anmäla dig till frukostmötet "Kontaktfasen" den 2 december är avgiften 750 kr för båda. Ej medlemmar: 650 kr exkl moms. Väljer du båda frukostmötena är avgiften 950 kr exkl moms för båda.

TIDSKRIFTSLEVERANTÖRER

  • Annons
    Flowy

    En prenumerationspartner i ständig utveckling sedan 1982. Sveriges ledande förlagskonsult inom upplagestrategi, prenumerationshantering och upplageförsäljning.

  • Annons
    Medievekst

    Håll koll på dina prenumeranter med ett effektivt system utformat för pappers- och digital integration.

  • Annons
    P1 Prenumeration

    PositionEtt AB är ett företag som under många år utvecklat och levererat P1 Prenumeration till tidningsförlag.