fbpx

Snapchat – så kan du nå din målgrupp

images

Hur arbetar tidningen FRIDA med Snapchat för att nå sin målgrupp unga tjejer? Sara Jergard och Terese Allert från FRIDA kommer och delar med sig av sina erfarenheter. Ni får också träffa Wicked Society, en fullservicebyrå för mobila sociala medier med fokus på Snapchat, Instagram och Periscope som berättar mer om möjligheterna med Snapchat.

ANMÄL DIG

Vi anmäler följande personer

FAKTURAUPPGIFTER
datum & tid

Den 14 juni 9.00-10.00 (Kaffe och smörgås serveras från 8.30) Anmäl senast den 10 juni. OBS! Begränsat antal platser. Först till kvarn gäller.

Plats

Sveriges Tidskrifter, Vasagatan 50, 1 tr

Seminarieledare

Chefredaktören Terese Allert och reportern Sara Jergard, från tidningen Frida. Robin Årman och Jonathan Liedman, co-founder Wicked Society.

Avgift

Kostnadsfritt för medlemmar. Vi tar ut en no-show-avgift på 200 kronor om du är anmäld men inte dyker upp.

TIDSKRIFTSLEVERANTÖRER

  • Annons
    Informa

    Informa är säljbolaget för tidskrifter som vill öka sina intäkter. Hos oss får du som uppdragsgivare en professionell säljavdelning och speaking partner, som satsar långsiktigt och målinriktat.

  • Annons
    P1 Prenumeration

    PositionEtt AB är ett företag som under många år utvecklat och levererat P1 Prenumeration till tidningsförlag.

  • Annons
    NewsFactory

    NewsFactory levererar resultat. Via lång erfarenhet och idéförsäljning öppnar NewFactory nya marknader för existerande tidskrifter.