fbpx

Så kan en podd stärka magasinsaffären

Ljudmediet växer, inte minst poddlyssningen. Hur kan magasinen dra nytta av det?
Vi har bjudit in några grymma poddmakare från tre av våra medlemmar, för att få höra mer om hur de arbetar med podcast.

Anmäl dig för att lyssna på redaktörerna Yasmine Winberg och Amanda Törner, Resumé Insikt, Anders Bengtsson, chefredaktör fotbollsmagasinet Offside och Per Grankvist, grundare och chefredaktör för Vad vi vet .

Du får veta mer om:

  • Podcastens styrka och roll i det redaktionella arbetet.
  • Resultat i form av intäkter – annons eller annan typ av konvertering.
  • Kostnad i form av teknikinvestering och tidsåtgång.
  • Insikter och tips.

Moderator är Fredrik Wass, Sveriges Tidskrifters poddare och omvärldsbevakare.

Varmt välkommen!

Anmäl dig här

Läs om hur du startar en podcast på Sverigestidskrifter.se

datum & tid

23 mars 09:00 - 10.00

Plats

Vid din skärm, via Zoom.

Medverkande

Yasmine Winberg och Amanda Törner redaktörer Resumé Insikt, Anders Bengtsson, chefredaktör Offside samt Per Grankvist grundare och chefredaktör Vad vi vet. Moderator är Fredrik Wass.

Länk till sändningen

Du får en länk till livesändningen i bekräftelsen till din bokning samt 30 minuter innan livesändningen startar.

TIDSKRIFTSLEVERANTÖRER

  • Annons
    Stibo Complete AB

    Som tidskriftstryckeri har Stibo Complete varit ledande i många år och det är en tradition vi är stolta över. Att med modern utrustning och engagerad personal kunna möta dagens utmaningar ger oss motivationen att ständigt utvecklas och bli bäst på det vi gör.

  • Annons
    Flowy

    En prenumerationspartner i ständig utveckling sedan 1982. Sveriges ledande förlagskonsult inom upplagestrategi, prenumerationshantering och upplageförsäljning.

  • Annons
    Aller

    Aller Tryck A/S är ett modernt rulloffsettryckeri som ligger i Köpenhamn. Tryckeriet är helt anpassat för att trycka veckotidningar och tidskrifter till den Skandinaviska marknaden.