14 november 2024 - Partnersamarbete: webinar

Så lyckades Dagens ETC med den digitala prenumerationsaffären 

14
nov
Så lyckades Dagens ETC med den digitala prenumerationsaffären 
Plats Digitalt via Zoom
Tid 14 november 2024, 09:00 - 10:00
Pris Exklusivt för Sveriges Tidskrifters medlemmar. Kostnadsfritt.
Dagens ETC nära tredubblade sin prenumerationsaffär genom att satsa på grävande journalistik och digital marknadsföring. Med hjälp av affärsplattformen Tulo Payway kunde de också effektivisera hanteringen av sina digitala prenumerationer.

Du får lyssna till Kent Vilhelmsson, digital marknadschef på Dagens ETC tillsammans med Magnus Rosenquist, Systems architect på Tulo och Linnéa Edwall, affärsrådgivare på Tulo. Deltar gör också Jan Laurén, grundare och affärsansvarig för Tulo verksamheten.

Tulo-teamet kommer att demonstrera plattformen och visa hur den kan maximera värdet för just din prenumerationsaffär.

Bakgrund
Tulo Payways affärsplattformen låter dina besökare ta del av ditt innehåll snabbt, enkelt och smidigt. Samtidigt som plattformen hjälper dig digitalisera och effektivisera hanteringen av dina prenumeranter och medlemmar. Helhetslösningen låter dig hantera hela prenumerationsaffären. Du kan sätta upp erbjudanden direkt i plattformen och få ut dem i såväl betalväggen som via andra försäljningsytor.

Självklart kommer det att finnas tid för frågor.

Moderator: Kerstin Neld, vd Sveriges Tidskrifter.

Varmt välkommen att anmäla dig!

Tidigare event

Visa fler äldre event
Stor guide: Så kommer du igång med TikTok
Algoritmen på TikTok tycks nu gynna publicister. Flera nischade medier hittar sina målgrupper här. Är det dags även för dig?
Läs vår stora TikTok-guide

Prenumerera på Sveriges Tidskrifters nyhetsbrev

Sveriges Tidskrifters nyhetsbrev ger aktuella, inspirerande och nyttiga inblickar i tidskriftsvärlden.


Lyssna på Publicistpodden

Lyssna här