Så kan e-handel stärka magasinsaffären
Plats | Vid din skärm via Zoom |
Tid | 15 juni 2021, 09:00 - 10:00 |
Pris | Kostnadsfritt för medlemmar |
Vi har bjudit in representanter från tre olika förlag som kommer berätta om:
- Därför satsar vi på e-handel som en del i magasinsaffären
- Det här är de största utmaningarna
- Så här går det
- Tips till er som funderar på att börja arbeta med e-handel eller vill utveckla den befintliga
Välkommen att anmäla dig för att lyssna till:
Anders Holm, chefredaktör Fiskejournalen. De är i sammanhanget en mindre aktör, som för drygt år sedan startade en e-handel kopplat till magasinet.
Estelle Ejdeholm, affärsområdeschef, Story House Egmont. Egmont är huvud- och delägare av några av Nordens största och snabbast växande e-handels-verksamheter där Bagaren & Kocken, Outnorth och Royal Design är några exempel.
Fredrik Blomqvist, koncerndirektör E-commerce, Aller media. Idag består förlagets e-handelsverksamhet av det senaste tillskottet Myperfectday.se, sajten Skapamer, som förvärvades 2019 och Allas shop. Målet är att e-handelsverksamheten ska växa de kommande åren.
Moderator är Kerstin Neld, vd Sveriges Tidskrifter.