fbpx

Så kan du tjäna nya pengar på befintligt material!

auto motor & sport har genom tjänsten Readly exclusive börjat publicera nischade digitalmagasin med till största delen befintligt material.

“På så vis kan vi tjäna ”nya” pengar på gammalt material och göra tidningar som inte skulle bära sig i tryckt upplaga i tidningshandeln”, säger chefredaktör Alrik Söderlind.

Låter det intressant? Då ska du komma till vår Digifrukost så får du veta mer.

  • Därför valde auto motor & sport att testa tjänsten.
  • Den här arbetsinsatsen har det krävt för redaktionen.
  • Detta bör man tänka på då man ska återanvända redaktionellt material.
  • Så här går processen till om man vill använda Readlys tjänst.
  • Och slutligen, så här ser affärsmodellen och lönsamheten ut.

 

Varmt välkommen!

Anmäl dig här

Datum & tid

14 november 09:00 - 10.00 (mingel & fika från kl 8.30)

Plats

Sveriges Tidskrifter, Vasagatan 50, 1tr, Stockholm

Gäster

Alrik Söderlind, chefredaktör auto motor & sport och Daniel Hamrin, content manager på Readly.

Kostnad

Frukosten är kostnadsfri för medlemmar men vi tar ut en No-show-avgift på 200 kr om du anmält dig men inte dyker upp.

TIDSKRIFTSLEVERANTÖRER

  • Annons
    P1 Annons

    P1 Annons är ett av marknadens mest kompletta CRM- och annonsbokningssystem med stöd för försäljning i samtliga mediakanaler.

  • Annons
    Adviser

    Vi har lång erfarenhet av försäljning av annonser i tidningar och på nätet. Vårt mål är alltid att göra såväl uppdragsgivare som annonsörer nöjda. Vi tror på långsiktiga relationer där alla är vinnare.

  • Annons
    Mediakraft

    Vi kan media och kommunikation och är ledande i landet när det gäller annonsförsäljning. Vi ger er mesta möjliga intäkt på er mediesatsning, oavsett om det gäller traditionella annonser, platsannonser eller content marketing.