fbpx

Så kan du arbeta digitalt som journalist!

FULLBOKAT!
Hur gör man nyhetsgräv för mobilen? Och hur påverkas nyhetsvärderingen när mediernas fokus skiftar från sociala medier och distribution till lojalitet och konvertering?
 
Kom och träffa Martin Schori, författare till Online only, allt du behöver veta för att bli morgondagens journalist, som talar utifrån sin bok – nu i en uppdaterad upplaga.
 
Martin Schori är chef för Gräv & Story på Aftonbladet, har jobbat som nyhetschef och redaktör på KIT och Dagens Media. Sedan 2019 sitter han i Pressens Opinionsnämnd.
 

Datum & tid

18 september 09.00 - 10:00 (fika från 8.30)

Talare

Martin Schori, chef för Gräv & Story på Aftonbladet.

Plats

Sveriges Tidskrifter, Vasagatan 50, 1 tr, Stockholm

Kostnad

Endast för medlemmar. Kostnadsfritt, men vi tar ut en no-show-avgift på 200 kr om du inte avbokar vid förhinder (senast 24 tiim innan).

TIDSKRIFTSLEVERANTÖRER

  • Annons
    Flowy

    En prenumerationspartner i ständig utveckling sedan 1982. Sveriges ledande förlagskonsult inom upplagestrategi, prenumerationshantering och upplageförsäljning.

  • Annons
    P1 Prenumeration

    PositionEtt AB är ett företag som under många år utvecklat och levererat P1 Prenumeration till tidningsförlag.

  • Annons
    Mediakraft

    Vi kan media och kommunikation och är ledande i landet när det gäller annonsförsäljning. Vi ger er mesta möjliga intäkt på er mediesatsning, oavsett om det gäller traditionella annonser, platsannonser eller content marketing.