fbpx

Så kan du arbeta digitalt som journalist!

FULLBOKAT!
Hur gör man nyhetsgräv för mobilen? Och hur påverkas nyhetsvärderingen när mediernas fokus skiftar från sociala medier och distribution till lojalitet och konvertering?
 
Kom och träffa Martin Schori, författare till Online only, allt du behöver veta för att bli morgondagens journalist, som talar utifrån sin bok – nu i en uppdaterad upplaga.
 
Martin Schori är chef för Gräv & Story på Aftonbladet, har jobbat som nyhetschef och redaktör på KIT och Dagens Media. Sedan 2019 sitter han i Pressens Opinionsnämnd.
 

Datum & tid

18 september 09.00 - 10:00 (fika från 8.30)

Talare

Martin Schori, chef för Gräv & Story på Aftonbladet.

Plats

Sveriges Tidskrifter, Vasagatan 50, 1 tr, Stockholm

Kostnad

Endast för medlemmar. Kostnadsfritt, men vi tar ut en no-show-avgift på 200 kr om du inte avbokar vid förhinder (senast 24 tiim innan).

TIDSKRIFTSLEVERANTÖRER

  • Annons
    Flowy

    En prenumerationspartner i ständig utveckling sedan 1982. Sveriges ledande förlagskonsult inom upplagestrategi, prenumerationshantering och upplageförsäljning.

  • Annons
    NewsFactory

    NewsFactory levererar resultat. Via lång erfarenhet och idéförsäljning öppnar NewFactory nya marknader för existerande tidskrifter.

  • Annons
    Adviser Studio

    Adviser Studio är en kreativ produktionsbyrå med kompetens inom formgivning, content, affärsutveckling och digitala medier.