Så jobbar NTM och VK Media med läsaraffären

Plats | Digitalt via Zoom |
Tid | 15 maj 2025, 09:00 - 10:00 |
Pris | Kostnadsfritt, endast för Sveriges Tidskrifters medlemmar. |
Pernilla Boshuis, Head of Customer Engagement and Marketing, från NTM Media delar sina insikter om hur de jobbar med artikelköp, onboarding av nya kunder, kampanjbearbetning och hur de driver engagemang och genomför kundträffar.
Från VK Media medverkar Anton Gunnarsson, Försäljningsansvarig & Strateg Digitala Medier. Han berättar om hur VK vann pris på INMA, International News Media Association där VK Media vann för sin innovativa lösning Artikeltutan, där man optimerar annons- och betalväggar för trafik från sök. Dessutom delar de med sig av deras senaste INMA-nominerade satsning Marknad Hjärta Redaktion – ett samarbete mellan marknad och redaktion med syftet att marknadsföra redaktionellt innehåll.
Tulo-teamet kommer också berätta lite övergripande om affärsplattformen Tulo Payway – och hur du kan använda den för att skapa en effektiv och lönsam prenumerationsaffär likt NTM Media och VK Media. Dessutom delar de med sig av den senaste utvecklingen och framtidsplaner.
BAKGRUND
Affärsplattformen Tulo Payway låter dina besökare ta del av ditt innehåll snabbt, enkelt och smidigt. Samtidigt som plattformen hjälper dig digitalisera och effektivisera hanteringen av dina prenumeranter och medlemmar. Helhetslösningen låter dig hantera hela din prenumerationsaffär och direkt i plattformen sätta upp dina erbjudanden och få ut dem i såväl betalväggen som via andra försäljningsytor.
🎤 Moderator: Kerstin Neld, vd på Sveriges Tidskrifter.
Det kommer självklart att finnas utrymme för frågor.