Så har de digitala läsarintäkterna och de viktigaste nyckeltalen utvecklats

Plats | Digitalt via Zoom |
Tid | 7 maj 2025, 09:00 - 10:00 |
Pris | Exklusivt för Sveriges Tidskrifters medlemmar. Kostnadsfritt.:- exklusive moms |
Lars Dahmén och Fredrik Agrén från HiGear, som sammanställt rapporten, inleder med en genomgång.
Bland annat går de in på:
– Hur paketering och priser förändrats i år?
– Hur de vanligaste rabatterbjudandena ser ut?
– Hur det går med styckeköp?
När det gäller nyckeltal kommer främst inflöde/acqusition och churn (avhopp) belysas.
Vi har som vanligt bjudit in några medlemmar som berättar om hur de arbetar med digitala läsarintäkter och/eller nyckeltal. Denna gång är det Anna Wetterhall, redaktionell utvecklingsansvarig LRF Media, James Savage, publisher The Local, Martin Hammarström, chefredaktör Revisionsvärlden och Mona Johansson, redaktionell direktör Nordiske Medier som delar sina erfarenheter.
Trendrapporten kommer att finnas för nedladdning efter Digifrukosten.
Varmt välkommen att anmäla dig!
Boka här