Så gör du lönsamma event

Morten Postrup
Morten Postrup

Välkommen till Sveriges Tidskrifters mini-konferens om B2B-event!
Vill du bli bättre på att ordna events för dina läsare? Sveriges Tidskrifter ordnar en mini-konferens där du får tips och inspiration från tre erfarna event-makare på temat att arrangera effektiva och lönsama event. Fokus ligger denna gång på B2B-event där det är »jobbet« som betalar för deltagarna.
Morten Postrup är konferencier.

Föreläsare:
Marit Nordkvist på
Icanyheter och Market.
Christina Kennedy på Dagens Medicin.
Roger Andersson på Betong.

  • Hur vet man vad läsarna vill ha?
  • Hur skapar man effektiva koncept?
  • Hur etablerar man samarbeten med sponsorer?
  • Hur får man deltagare att anmäla sig?
  • Vad behövs för en lyckad upplevelse på plats?
  • Hur följer man upp?
Sista anmälningsdag 30 september. Anmälan är bindande.
 

ANMÄL DIG

Vi anmäler följande personer

FAKTURAUPPGIFTER
Datum & tid

Den 18 oktober kl 09.00-13.30 (Lunch 12.30-13.30).

Plats

Sveriges Tidskrifter, Vasagatan 50, 1tr, Stockholm.

Seminarieledare

Morten Postrup, tidningskonsult.

Avgift:

2 500kr exkl moms (inkl lunch och fika).

TIDSKRIFTSLEVERANTÖRER

  • Annons
    Sörmlands Printing Solutions

    Som tidskriftstryckeri har Sörmlands Printing Solutions varit ledande i många år och det är en tradition vi är stolta över.  Att med modern utrustning och engagerad personal kunna möta dagens utmaningar ger oss motivationen att ständigt utvecklas och bli bäst på det vi gör. 

  • Annons
    Mediakraft

    Vi kan media och kommunikation och är ledande i landet när det gäller annonsförsäljning. Vi ger er mesta möjliga intäkt på er mediesatsning, oavsett om det gäller traditionella annonser, platsannonser eller content marketing.

  • Annons
    Anygraaf

    Anygraaf är ett finskt företag som har mer än 25 års erfarenhet av systemutveckling för tidnings- och mediehus. Anygraaf har dotterbolag i Sverige och i USA. Vidare finns samarbetspartners i Holland och Tyskland. Anygraafs produktportfölj täcker alla behov som finns i mediehusen – från redaktionella system, annons- och upplagesystem till kalkylering av tryckuppdrag.