Så gjorde vi! – om native advertising

digi1_f222e1e

Ta del av flera spännande case där man använt native advertising-kampanjer i fler kanaler.

Kom och lyssna på Jonas Terning, chefredaktör på Café, som bland annat delar erfarenheter från ett case med Gevalia. Ni får också träffa Helena Holmström, commercial creative director på Aller media, som berättar om case med ELLE & Kicks och ELLE & MaxFactor.

ANMÄL DIG

Vi anmäler följande personer

FAKTURAUPPGIFTER
Datum & tid

Den 24 februari 9.00-10.00 (Kaffe och smörgås serveras från 8.30) Anmäl senast 17 februari. OBS! Begränsat antal platser. Först till kvarn gäller.

Plats

Sveriges Tidskrifter, Vasagatan 50, 1 tr

Seminarieledare

Jonas Terning, chefredaktör på Café. Helena Holmström, commercial creative director på Aller media.

Avgift

Kostnadsfritt för medlemmar. Vi tar ut en no-show-avgift på 200 kronor om du är anmäld men inte dyker upp.

TIDSKRIFTSLEVERANTÖRER

  • Annons
    Mediakraft

    Vi kan media och kommunikation och är ledande i landet när det gäller annonsförsäljning. Vi ger er mesta möjliga intäkt på er mediesatsning, oavsett om det gäller traditionella annonser, platsannonser eller content marketing.

  • Annons
    Aller

    Aller Tryck A/S är ett modernt rulloffsettryckeri som ligger i Köpenhamn. Tryckeriet är helt anpassat för att trycka veckotidningar och tidskrifter till den Skandinaviska marknaden.

  • Annons
    Anygraaf

    Anygraaf är ett finskt företag som har mer än 25 års erfarenhet av systemutveckling för tidnings- och mediehus. Anygraaf har dotterbolag i Sverige och i USA. Vidare finns samarbetspartners i Holland och Tyskland. Anygraafs produktportfölj täcker alla behov som finns i mediehusen – från redaktionella system, annons- och upplagesystem till kalkylering av tryckuppdrag.