Så gjorde vi! – om native advertising

digi1_f222e1e

Ta del av flera spännande case där man använt native advertising-kampanjer i fler kanaler.

Kom och lyssna på Jonas Terning, chefredaktör på Café, som bland annat delar erfarenheter från ett case med Gevalia. Ni får också träffa Helena Holmström, commercial creative director på Aller media, som berättar om case med ELLE & Kicks och ELLE & MaxFactor.

ANMÄL DIG

Vi anmäler följande personer

FAKTURAUPPGIFTER
Datum & tid

Den 24 februari 9.00-10.00 (Kaffe och smörgås serveras från 8.30) Anmäl senast 17 februari. OBS! Begränsat antal platser. Först till kvarn gäller.

Plats

Sveriges Tidskrifter, Vasagatan 50, 1 tr

Seminarieledare

Jonas Terning, chefredaktör på Café. Helena Holmström, commercial creative director på Aller media.

Avgift

Kostnadsfritt för medlemmar. Vi tar ut en no-show-avgift på 200 kronor om du är anmäld men inte dyker upp.

TIDSKRIFTSLEVERANTÖRER

  • Annons
    Informa

    Informa är säljbolaget för tidskrifter som vill öka sina intäkter. Hos oss får du som uppdragsgivare en professionell säljavdelning och speaking partner, som satsar långsiktigt och målinriktat.

  • Annons
    Punamusta

    Letar ni efter ett pålitligt och stabilt tryckeri? Då har ni hittat rätt! Punamusta trycker allt ifrån visitkort till kataloger och tidningar, med små upplagor upptill miljon upplagor.

  • Annons
    Flowy

    En prenumerationspartner i ständig utveckling sedan 1982. Sveriges ledande förlagskonsult inom upplagestrategi, prenumerationshantering och upplageförsäljning.