Nya affärer som native, kommersiella samarbeten och event gjorde att Breakit kunde dubbla omsättningen från 6 till 12 miljoner på ett år.
Breakits affärsutvecklingschef Camilla Björkman berättar hur det gick till och delar med sig av handfasta tips och misstag. Hon har tidigare varit kommersiell förlagschef på FAB Media och chefredaktör för Driva Eget.
Bland annat går Camilla igenom:
- Att bygga en bra organisation för affärsutveckling.
- Processer och prissättning av native.
- Case: satsningen Breakit How to och eventet Retail tech.
(Foto: Christian Gustavsson)
ANMÄL DIG
Vi anmäler följande personer
Camilla Björkman, affärsutvecklingschef på Breakit.
18 januari 09:00 - 10.00 (mingel och fika från 8.30)
OBS! Pga stort intresse byter vi till större lokal! Scandic Klara, Slöjdgatan 7 i foajén (till höger om Hötorgshallen).
Anmäl dig senast den 11 januari. OBS! begränsat antal platser.
Digifrukosten är kostnadsfri för medlemmar, men vi tar ut en no-show-avgift på 200 kr om du är anmäld men inte dyker upp. Kostnad för icke-medlem: 300 kr.