
Att skapa digitala läsarintäkter är ett tema ni medlemmar vill höra mer om. Därför startar vi hösten med en serie case från vår rapport “Trendanalys: digitala läsarintäkter”.
Vi har bjudit in Hannes Andersson, vd på Everysport media group, som bland annat driver Svenska Fans. Hannes berättar om hur de gjort för att på årsbasis bygga en läsarintäkt på hela 30 miljoner kronor.
Everysport media group är en mediekoncern med affärsområden inom exempelvis gaming, IT och media. ESMG Media producerar nyhetsmaterial inom sport och driver sportmedier såsom SvenskaFans, FotbollDirekt, HockeySverige och EliteProspects.
Välkommen att anmäla dig!
11 september 9.00-10.00
Vid din skärm, via Zoom
Hannes Andersson, vd Everysport media group. Digifrukosten leds av Fredrik Wass, omvärldsbevakare på Sveriges Tidskrifter
Du får en länk till livesändningen i bekräftelsen till din bokning samt 30 minuter innan livesändningen startar
Senast kl 8.00 den 11 september