fbpx

Så byggde vi läsarintäkter på 30 miljoner!

Att skapa digitala läsarintäkter är ett tema ni medlemmar vill höra mer om. Därför startar vi hösten med en serie case från vår rapport “Trendanalys: digitala läsarintäkter”.

Först ut är Hannes Andersson, vd på Everysport media group, som berättar om hur de gjort för att på årsbasis bygga en läsarintäkt på hela 30 miljoner kronor.

Everysport media group är en mediekoncern med affärsområden inom exempelvis gaming, IT och media. ESMG Media producerar nyhetsmaterial inom sport och driver sportmedier såsom SvenskaFans, FotbollDirekt, HockeySverige och EliteProspects.

Välkommen att anmäla dig!

Datum & tid

11 september 9.00-10.00

Plats

Vid din skärm, via Zoom

Medverkande

Hannes Andersson, vd Everysport media group. Digifrukosten leds av Fredrik Wass, omvärldsbevakare på Sveriges Tidskrifter

Länk till livesändningen

Du får en länk till livesändningen 30 minuter innan livesändningen startar

Anmälan

Senast kl 8.00 den 11 september

Anmäl dig här!

TIDSKRIFTSLEVERANTÖRER

  • Annons
    P1 Annons

    P1 Annons är ett av marknadens mest kompletta CRM- och annonsbokningssystem med stöd för försäljning i samtliga mediakanaler.

  • Annons
    Adviser

    Vi har lång erfarenhet av försäljning av annonser i tidningar och på nätet. Vårt mål är alltid att göra såväl uppdragsgivare som annonsörer nöjda. Vi tror på långsiktiga relationer där alla är vinnare.

  • Annons
    Mediakraft

    Vi kan media och kommunikation och är ledande i landet när det gäller annonsförsäljning. Vi ger er mesta möjliga intäkt på er mediesatsning, oavsett om det gäller traditionella annonser, platsannonser eller content marketing.