18 september 2020 - Digifrukost

Så arbetar IDG med sitt premiumerbjudande

18
sep
Så arbetar IDG med sitt premiumerbjudande
Plats Digitalt via Zoom
Tid 18 september 2020, 09:00 - 10:00
Pris Kostnadsfritt för medlemmar.
Att skapa digitala läsarintäkter är ett tema ni medlemmar vill höra mer om. Därför startar vi hösten med en serie case från vår rapport “Trendanalys: digitala läsarintäkter”.

Här får du möta Marcus Jerräng, chefredaktör för idg.se, som berättar om hur de utvecklat sin premiumtjänst.​ Du får ta del av tankarna bakom premiumtjänsten, upplägget och  de lärdomar de hittills dragit.

IDG beskriver sig själva som  världens ledande databasdrivna techmedia-, event- och marknadsföringsföretag. De publicerar varumärken som bland andra Computer Sweden, IDG.se och M3.

Digifrukosten leds av Fredrik Wass, omvärldsbevakare Sveriges Tidskrifter.

Tidigare event

Visa fler äldre event
GUIDE: Så preppar du tidningen för kris och krig
Hur vet man om det är kris, vilka lagar gäller och vad ska du och din kollegor göra för att förbereda verksamheten? Ta hjälp av vår nya guide där du får råd av experter samt får reda på hur Polistidningen och Läkartidningen agerar.
Läs hela guiden.

Prenumerera på Sveriges Tidskrifters nyhetsbrev

Sveriges Tidskrifters nyhetsbrev ger aktuella, inspirerande och nyttiga inblickar i tidskriftsvärlden.


Lyssna på Publicistpodden

Lyssna här