fbpx

Så arbetar IDG med sitt premiumerbjudande

Att skapa digitala läsarintäkter är ett tema ni medlemmar vill höra mer om. Därför startar vi hösten med en serie case från vår rapport “Trendanalys: digitala läsarintäkter”.

Här får du möta chefredaktören för idg.se, Marcus Jerräng, som berättar hur de utvecklat sin premiumtjänst. En premiumtjänst som bygger på medlemskap.

IDG beskriver sig själva som  världens ledande databasdrivna techmedia, event och marknadsföringsföretag. De publicerar varumärken som bland andra Computer Sweden, IDG.se och M3.

Datum & tid

18 september 9.00-10.00

Plats

Vid din skärm, via Zoom

Medverkande

Marcus Jerräng, chefredaktör och ansvarig utgivare IDG.se. Digifrukosten leds av Fredrik Wass, omvärldsbevakare Sveriges Tidskrifter

LÄNK TILL LIVESÄNDNINGEN

Du får en länk till livesändningen 30 minuter innan start

Anmäl dig här!

TIDSKRIFTSLEVERANTÖRER

  • Annons
    P1 Annons

    P1 Annons är ett av marknadens mest kompletta CRM- och annonsbokningssystem med stöd för försäljning i samtliga mediakanaler.

  • Annons
    Anygraaf

    Anygraaf är ett finskt företag som har mer än 25 års erfarenhet av systemutveckling för tidnings- och mediehus. Anygraaf har dotterbolag i Sverige och i USA. Vidare finns samarbetspartners i Holland och Tyskland. Anygraafs produktportfölj täcker alla behov som finns i mediehusen – från redaktionella system, annons- och upplagesystem till kalkylering av tryckuppdrag.

  • Annons
    V-TAB

    Nordens största tryckerikoncern. Tänk tryck. Tänk V-TAB. Hos oss har du tillgång till all tänkbar tryckkompetens och en ansenlig bredd med tjänster – från tidningar och direktreklam till skyltar och affärstryck i alla möjliga och omöjliga former.