18 september 2020 - Digifrukost

Så arbetar IDG med sitt premiumerbjudande

18
sep
Så arbetar IDG med sitt premiumerbjudande
Plats Digitalt via Zoom
Tid 18 september 2020, 09:00 - 10:00
Pris Kostnadsfritt för medlemmar.
Att skapa digitala läsarintäkter är ett tema ni medlemmar vill höra mer om. Därför startar vi hösten med en serie case från vår rapport “Trendanalys: digitala läsarintäkter”.

Här får du möta Marcus Jerräng, chefredaktör för idg.se, som berättar om hur de utvecklat sin premiumtjänst.​ Du får ta del av tankarna bakom premiumtjänsten, upplägget och  de lärdomar de hittills dragit.

IDG beskriver sig själva som  världens ledande databasdrivna techmedia-, event- och marknadsföringsföretag. De publicerar varumärken som bland andra Computer Sweden, IDG.se och M3.

Digifrukosten leds av Fredrik Wass, omvärldsbevakare Sveriges Tidskrifter.

Tidigare event

Visa fler äldre event
Allt om Tidskriftsdagen och Tidskriftsgalan 2024
Insikter och summering av branschens största event, läs om alla vinnarna av Tidskriftspriset och kolla på mingelbilderna från dagen och kvällen.
Läs mer på vår samlingssida

Prenumerera på Sveriges Tidskrifters nyhetsbrev

Sveriges Tidskrifters nyhetsbrev ger aktuella, inspirerande och nyttiga inblickar i tidskriftsvärlden.


Lyssna på Publicistpodden

Lyssna här