18 september 2020 - Digifrukost

Så arbetar IDG med sitt premiumerbjudande

18
sep
Så arbetar IDG med sitt premiumerbjudande
Plats Digitalt via Zoom
Tid 18 september 2020, 09:00 - 10:00
Pris Kostnadsfritt för medlemmar.
Att skapa digitala läsarintäkter är ett tema ni medlemmar vill höra mer om. Därför startar vi hösten med en serie case från vår rapport “Trendanalys: digitala läsarintäkter”.

Här får du möta Marcus Jerräng, chefredaktör för idg.se, som berättar om hur de utvecklat sin premiumtjänst.​ Du får ta del av tankarna bakom premiumtjänsten, upplägget och  de lärdomar de hittills dragit.

IDG beskriver sig själva som  världens ledande databasdrivna techmedia-, event- och marknadsföringsföretag. De publicerar varumärken som bland andra Computer Sweden, IDG.se och M3.

Digifrukosten leds av Fredrik Wass, omvärldsbevakare Sveriges Tidskrifter.

Tidigare event

Visa fler äldre event
Stor guide: Så kommer du igång med TikTok
Algoritmen på TikTok tycks nu gynna publicister. Flera nischade medier hittar sina målgrupper här. Är det dags även för dig?
Läs vår stora TikTok-guide

Prenumerera på Sveriges Tidskrifters nyhetsbrev

Sveriges Tidskrifters nyhetsbrev ger aktuella, inspirerande och nyttiga inblickar i tidskriftsvärlden.


Lyssna på Publicistpodden

Lyssna här