23 januari 2025 - Partnerwebinar

Partnerwebinar: Så gör man om en 115-åring med starkt engagerade läsare

23
jan
Partnerwebinar: Så gör man om en 115-åring med starkt engagerade läsare
Plats Digitalt via Zoom
Tid 23 januari 2025, 09:00 - 10:00
Pris Kostnadsfritt, endast för Sveriges Tidskrifters medlemmar.:- exklusive moms
Efter 10 år med samma form var det dags för Tandläkartidningen att hitta sin nya identitet. Hur skapar man en design som både tilltalar en ny generation yrkesverksamma tandläkare och samtidigt behåller en stark förankring i traditionen och kärnan?

Lyssna på ett inspirerande webinar där Roy Agency och Tandläkartidningen berättar om sin resa mot en modern och engagerande design, där man också arbetar för att hitta balansen mellan print och digitala kanaler.

Under detta webinarium får du:
🟢 Ta del av hur man balanserar nytänkande och tradition i en re-design.

🟢 Höra hur Tandläkartidningen arbetar för att hitta balans mellan print och digitala kanaler.

🟢 Veta mer om utmaningarna som kan uppstå för en tidskrift med starkt engagerade läsare.

Deltagare:
Anna Norberg, Chefredaktör på Tandläkartidningen, beskriver redaktionens roll och läsarnas reaktioner.
Joanna Steward, Art Director på Roy Agency, delar sin kreativa process och nycklar till framgång.

Modererar gör Kerstin Neld, vd Sveriges Tidskrifter.

Alla goda ting är tre
Tidskriftsdagarna 2026 – Tre eftermiddagar, tre teman, tre tillfällen för branschinsikter. Vi lanserar ett helt nytt koncept under våren 2026 där du väljer en, två eller tre halvdagar med värdeskapande innehåll för din yrkesroll. Alla tre dagar innehåller skarpa och inspirerande talare och panelister, case, debatter och analyser samt branschmingel med kollegor och intressanta branschaktörer.
Läs mer om programmet och anmäl dig här

Prenumerera på Sveriges Tidskrifters nyhetsbrev

Sveriges Tidskrifters nyhetsbrev ger aktuella, inspirerande och nyttiga inblickar i tidskriftsvärlden.


Lyssna på Publicistpodden

Lyssna här