Om journalistik som utgår från det digitala

press1

FULLBOKAT!! För köplats mejla mia@sverigestidskrifter.se. Kom och träffa Martin Schori, författare till “Online only, allt du behöver veta för att bli morgondagens journalist”, som talar utifrån sin nyutkomna bok.

Martin Schori har jobbat som nyhetschef och redaktör på KIT, Aftonbladet och Dagens Media. Sedan 2015 sitter han i Publicistklubbens styrelse och är även medförfattare till Aftonbladet-rapporten, som kartlade tidningens digitala styrkor och svagheter.

ANMÄL DIG

Vi anmäler följande personer

FAKTURAUPPGIFTER
datum & tid

FULLBOKAT!!! Extrainsatt datum den 18 maj, samma tid. Den 10 maj 9.00-10.00 (Kaffe och smörgås serveras från 8.30) Anmäl senast den 6 maj. OBS! Begränsat antal platser. Först till kvarn gäller.

Plats

Sveriges Tidskrifter, Vasagatan 50, 1 tr

Avgift

Kostnadsfritt för medlemmar. Vi tar ut en no-show-avgift på 200 kronor om du är anmäld men inte dyker upp.

TIDSKRIFTSLEVERANTÖRER

  • Annons
    Adviser

    Vi har lång erfarenhet av försäljning av annonser i tidningar och på nätet. Vårt mål är alltid att göra såväl uppdragsgivare som annonsörer nöjda. Vi tror på långsiktiga relationer där alla är vinnare.

  • Annons
    Informa

    Informa är säljbolaget för tidskrifter som vill öka sina intäkter. Hos oss får du som uppdragsgivare en professionell säljavdelning och speaking partner, som satsar långsiktigt och målinriktat.

  • Annons
    Flowy

    En prenumerationspartner i ständig utveckling sedan 1982. Sveriges ledande förlagskonsult inom upplagestrategi, prenumerationshantering och upplageförsäljning.