Nyhetsmagasinet Fokus digital first-resa
Plats | Digitalt via Zoom |
Tid | 16 februari 2023, 09:00 - 10:00 |
Pris | kostnadsfritt för Sveriges Tidskrifters medlemmar |
Två år senare, har de kommit en bra bit på vägen, antalet digitala prenumeranter har ökat rejält. Nästa steg är att få fart på annonsaffären och att utveckla arbetet med premiummaterialet.
- Så fick Fokus fart på tillväxten av digitala prenumeranter.
- Så bygger de team och skapar nya arbetsätt för att lyckas.
- Så arbetar de med att driva trafik vs traditionellt kampanjande.
Anmäl dig för att lyssna på:
Julia Lundmark, vd på Fokus och Sebastian Tibbling, (konsult) Agency Director Another Media Group, som Julia haft ett tätt samarbete med hela vägen.
Du får konkreta tips, höra om misstagen du ska undvika och vilka nycklar som lett till att Fokus idag tydligare vet vad som fungerar och ger effekt.
Den här Digifrukosten vänder sig framför allt till dig som står inför eller är i början av en digitaliseringsresa.
Varmt välkommen att anmäla dig!