Nätverksfrukost för ansvariga utgivare

Pressetik och ansvarigt utgivarskap är ett av Sveriges Tidskrifters fokusområden. Nätverksfrukosten riktar sig till dom som vill nätverka och diskutera aktuella ämnen med branschkollegor.

Tema- Vilka klick leder till köp?

Att få fler digitala prenumerationer och fler läsare är en viktig del i flera chefredaktörers och ansvarig utgivares jobb.

Martin Ahlquist, redaktionell chef för digitala prenumerationer på Svenska Dagbladet, har fortsatt Anna Careborgs jobb med att detaljstudera köpklick över tid.

Kom och lyssna på vilka slutsatser han har dragit!

ANMÄL DIG HÄR!
datum & tid

15 maj 09:00 - 10:00 (kaffe och smörgås serveras från 08.30, för dom som vill komma innan och nätverka samt diskutera ämnet för dagen).

Plats

Sveriges Tidskrifter, Vasagatan 50, 1tr, Stockholm

Föreläsare

Martin Ahlquist, redaktionell chef för digitala prenumerationer på Svenska Dagbladet.

Kostnad

Kostnadsfritt för medlemmar no-show-avgift på 200 kr, om du är anmäld men inte dyker upp.

TIDSKRIFTSLEVERANTÖRER

  • Annons
    V-TAB

    Nordens största tryckerikoncern. Tänk tryck. Tänk V-TAB. Hos oss har du tillgång till all tänkbar tryckkompetens och en ansenlig bredd med tjänster – från tidningar och direktreklam till skyltar och affärstryck i alla möjliga och omöjliga former.

  • Annons
    Informa

    Informa är säljbolaget för tidskrifter som vill öka sina intäkter. Hos oss får du som uppdragsgivare en professionell säljavdelning och speaking partner, som satsar långsiktigt och målinriktat.

  • Annons
    PositionEtt

    PositionEtt AB är ett konsultföretag som arbetar med utveckling av informationssystem baserade på modern databasteknik.