15 maj 2019 -
Nätverksfrukost
Nätverksfrukost för ansvariga utgivare
15
maj
Plats | Sveriges Tidskrifter, Vasagatan 50, 1tr, Stockholm |
Tid | 15 maj 2019, 09:00 (fika från 8.30). - 10:00 |
Pris | Kostnadsfritt för medlemmar no-show-avgift på 200 kr, om du är anmäld men inte dyker upp. |
Pressetik och ansvarigt utgivarskap är ett av Sveriges Tidskrifters fokusområden. Nätverksfrukosten riktar sig till dom som vill nätverka och diskutera aktuella ämnen med branschkollegor.
Tema- Vilka klick leder till köp?
Att få fler digitala prenumerationer och fler läsare är en viktig del i flera chefredaktörers och ansvarig utgivares jobb.
Martin Ahlquist, redaktionell chef för digitala prenumerationer på Svenska Dagbladet, har fortsatt Anna Careborgs jobb med att detaljstudera köpklick över tid.
Kom och lyssna på vilka slutsatser han har dragit!