fbpx

Nätverksfrukost för ansvariga utgivare

Pressetik och ansvarigt utgivarskap är ett av Sveriges Tidskrifters fokusområden. Nätverksfrukosten riktar sig till dom som vill nätverka och diskutera aktuella ämnen med branschkollegor.

Tema- Vilka klick leder till köp?

Att få fler digitala prenumerationer och fler läsare är en viktig del i flera chefredaktörers och ansvarig utgivares jobb.

Martin Ahlquist, redaktionell chef för digitala prenumerationer på Svenska Dagbladet, har fortsatt Anna Careborgs jobb med att detaljstudera köpklick över tid.

Kom och lyssna på vilka slutsatser han har dragit!

ANMÄL DIG HÄR!
datum & tid

15 maj 09:00 - 10:00 (kaffe och smörgås serveras från 08.30, för dom som vill komma innan och nätverka samt diskutera ämnet för dagen).

Plats

Sveriges Tidskrifter, Vasagatan 50, 1tr, Stockholm

Föreläsare

Martin Ahlquist, redaktionell chef för digitala prenumerationer på Svenska Dagbladet.

Kostnad

Kostnadsfritt för medlemmar no-show-avgift på 200 kr, om du är anmäld men inte dyker upp.

TIDSKRIFTSLEVERANTÖRER

  • Annons
    Anygraaf

    Anygraaf är ett finskt företag som har mer än 25 års erfarenhet av systemutveckling för tidnings- och mediehus. Anygraaf har dotterbolag i Sverige och i USA. Vidare finns samarbetspartners i Holland och Tyskland. Anygraafs produktportfölj täcker alla behov som finns i mediehusen – från redaktionella system, annons- och upplagesystem till kalkylering av tryckuppdrag.

  • Annons
    Informa

    Informa är säljbolaget för tidskrifter som vill öka sina intäkter. Hos oss får du som uppdragsgivare en professionell säljavdelning och speaking partner, som satsar långsiktigt och målinriktat.

  • Annons
    Punamusta

    Letar ni efter ett pålitligt och stabilt tryckeri? Då har ni hittat rätt! Punamusta trycker allt ifrån visitkort till kataloger och tidningar, med små upplagor upptill miljon upplagor.