15 maj 2019 - Nätverksfrukost

Nätverksfrukost för ansvariga utgivare

15
maj
Nätverksfrukost för ansvariga utgivare
Plats Sveriges Tidskrifter, Vasagatan 50, 1tr, Stockholm
Tid 15 maj 2019, 09:00 (fika från 8.30). - 10:00
Pris Kostnadsfritt för medlemmar no-show-avgift på 200 kr, om du är anmäld men inte dyker upp.
Pressetik och ansvarigt utgivarskap är ett av Sveriges Tidskrifters fokusområden. Nätverksfrukosten riktar sig till dom som vill nätverka och diskutera aktuella ämnen med branschkollegor.

Tema- Vilka klick leder till köp?

Att få fler digitala prenumerationer och fler läsare är en viktig del i flera chefredaktörers och ansvarig utgivares jobb.

Martin Ahlquist, redaktionell chef för digitala prenumerationer på Svenska Dagbladet, har fortsatt Anna Careborgs jobb med att detaljstudera köpklick över tid.
Kom och lyssna på vilka slutsatser han har dragit!

Tidigare event

Visa fler äldre event
Stor guide: Så kommer du igång med TikTok
Algoritmen på TikTok tycks nu gynna publicister. Flera nischade medier hittar sina målgrupper här. Är det dags även för dig?
Läs vår stora TikTok-guide

Prenumerera på Sveriges Tidskrifters nyhetsbrev

Sveriges Tidskrifters nyhetsbrev ger aktuella, inspirerande och nyttiga inblickar i tidskriftsvärlden.


Lyssna på Publicistpodden

Lyssna här