Nätverksfrukost för ansvariga utgivare

Pressetik och ansvarigt utgivarskap är ett av Sveriges Tidskrifters fokusområden. Nätverksfrukosten riktar sig till dom som vill nätverka och diskutera aktuella ämnen med branschkollegor.

Tema- Vilka klick leder till köp?

Att få fler digitala prenumerationer och fler läsare är en viktig del i flera chefredaktörers och ansvarig utgivares jobb.

Martin Ahlquist, redaktionell chef för digitala prenumerationer på Svenska Dagbladet, har fortsatt Anna Careborgs jobb med att detaljstudera köpklick över tid.

Kom och lyssna på vilka slutsatser han har dragit!

ANMÄL DIG HÄR!
datum & tid

15 maj 09:00 - 10:00 (kaffe och smörgås serveras från 08.30, för dom som vill komma innan och nätverka samt diskutera ämnet för dagen).

Plats

Sveriges Tidskrifter, Vasagatan 50, 1tr, Stockholm

Föreläsare

Martin Ahlquist, redaktionell chef för digitala prenumerationer på Svenska Dagbladet.

Kostnad

Kostnadsfritt för medlemmar no-show-avgift på 200 kr, om du är anmäld men inte dyker upp.

TIDSKRIFTSLEVERANTÖRER

  • Annons
    Sörmlands Printing Solutions

    Som tidskriftstryckeri har Sörmlands Printing Solutions varit ledande i många år och det är en tradition vi är stolta över.  Att med modern utrustning och engagerad personal kunna möta dagens utmaningar ger oss motivationen att ständigt utvecklas och bli bäst på det vi gör. 

  • Annons
    Anygraaf

    Anygraaf är ett finskt företag som har mer än 25 års erfarenhet av systemutveckling för tidnings- och mediehus. Anygraaf har dotterbolag i Sverige och i USA. Vidare finns samarbetspartners i Holland och Tyskland. Anygraafs produktportfölj täcker alla behov som finns i mediehusen – från redaktionella system, annons- och upplagesystem till kalkylering av tryckuppdrag.

  • Annons
    NewsFactory

    NewsFactory levererar resultat. Via lång erfarenhet och idéförsäljning öppnar NewFactory nya marknader för existerande tidskrifter.