fbpx

Hantverket bakom publiceringar i sociala medier

Hur får jag bäst spridning i sociala medier, hur ofta ska jag publicera ett inlägg och hur ser jag till att kommentarsfälten inte spårar ur?
 

Under en heldag kommer vi att gå igenom grunderna i sociala medier och vilket innehåll som passar bäst på olika plattformar.

Vi kollar på de största sociala medierna i Sverige och varvar bra och dåliga exempel med praktiska övningar.

Sista anmälningsdag är den 5 november. Anmälan är bindande.

ANMÄL DIG HÄR!
Datum & tid

Den 20 november kl 09.00-17.00.

Plats

Sveriges Tidskrifter, Vasagatan 50, 1tr, Stockholm.

Kursledare

Jesper Hagel, redaktör på Länstidningen i Södertälje. De sista två åren har han jobbat centralt inom Mittmedia, bland annat med koncernens sociala medier-strategi och att coacha redaktioner i digitalt berättande.

Avgift

För medlemmar: 3 200 kr exkl moms (inkl fika och lunch). Ej medlem: 3 700 kr exkl moms (inkl fika och lunch).

TIDSKRIFTSLEVERANTÖRER

  • Annons
    Informa

    Informa är säljbolaget för tidskrifter som vill öka sina intäkter. Hos oss får du som uppdragsgivare en professionell säljavdelning och speaking partner, som satsar långsiktigt och målinriktat.

  • Annons
    V-TAB

    Nordens största tryckerikoncern. Tänk tryck. Tänk V-TAB. Hos oss har du tillgång till all tänkbar tryckkompetens och en ansenlig bredd med tjänster – från tidningar och direktreklam till skyltar och affärstryck i alla möjliga och omöjliga former.

  • Annons
    Anygraaf

    Anygraaf är ett finskt företag som har mer än 25 års erfarenhet av systemutveckling för tidnings- och mediehus. Anygraaf har dotterbolag i Sverige och i USA. Vidare finns samarbetspartners i Holland och Tyskland. Anygraafs produktportfölj täcker alla behov som finns i mediehusen – från redaktionella system, annons- och upplagesystem till kalkylering av tryckuppdrag.