fbpx

Hantverket bakom publiceringar i sociala medier

Hur får jag bäst spridning i sociala medier, hur ofta ska jag publicera ett inlägg och hur ser jag till att kommentarsfälten inte spårar ur?
 

Under en heldag kommer vi att gå igenom grunderna i sociala medier och vilket innehåll som passar bäst på olika plattformar.

Vi kollar på de största sociala medierna i Sverige och varvar bra och dåliga exempel med praktiska övningar.

Sista anmälningsdag är den 18 november. Anmälan är bindande.

ANMÄL DIG HÄR!
Datum & tid

Den 20 november kl 09.00-17.00.

Plats

Sveriges Tidskrifter, Vasagatan 50, 1tr, Stockholm.

Kursledare

Jesper Hagel, redaktör på Länstidningen i Södertälje. De sista två åren har han jobbat centralt inom Mittmedia, bland annat med koncernens sociala medier-strategi och att coacha redaktioner i digitalt berättande.

Avgift

För medlemmar: 3 200 kr exkl moms (inkl fika och lunch). Ej medlem: 3 700 kr exkl moms (inkl fika och lunch).

TIDSKRIFTSLEVERANTÖRER

  • Annons
    Adviser

    Vi har lång erfarenhet av försäljning av annonser i tidningar och på nätet. Vårt mål är alltid att göra såväl uppdragsgivare som annonsörer nöjda. Vi tror på långsiktiga relationer där alla är vinnare.

  • Annons
    Informa

    Informa är säljbolaget för tidskrifter som vill öka sina intäkter. Hos oss får du som uppdragsgivare en professionell säljavdelning och speaking partner, som satsar långsiktigt och målinriktat.

  • Annons
    Flowy

    En prenumerationspartner i ständig utveckling sedan 1982. Sveriges ledande förlagskonsult inom upplagestrategi, prenumerationshantering och upplageförsäljning.