fbpx

Hantverket bakom publiceringar i sociala medier

Hur får jag bäst spridning i sociala medier, hur ofta ska jag publicera ett inlägg och hur ser jag till att kommentarsfälten inte spårar ur?
 

Under en heldag kommer vi att gå igenom grunderna i sociala medier och vilket innehåll som passar bäst på olika plattformar.

Vi kollar på de största sociala medierna i Sverige och varvar bra och dåliga exempel med praktiska övningar.

Sista anmälningsdag är den 21 april. Anmälan är bindande.

ANMÄL DIG HÄR!
Datum & tid

Den 6 maj 09:00 - 16:00.

Plats

Sveriges Tidskrifter, Vasagatan 50, 1tr, Stockholm.

Kursledare

Jesper Hagel, redaktör på Länstidningen i Södertälje. De sista två åren har han jobbat centralt inom Mittmedia, bland annat med koncernens sociala medier-strategi och att coacha redaktioner i digitalt berättande.

Avgift

För medlemmar: 3 200 kr exkl moms (inkl fika och lunch). Ej medlem: 3 700 kr exkl moms (inkl fika och lunch).

TIDSKRIFTSLEVERANTÖRER

  • Annons
    Aller

    Aller Tryck A/S är ett modernt rulloffsettryckeri som ligger i Köpenhamn. Tryckeriet är helt anpassat för att trycka veckotidningar och tidskrifter till den Skandinaviska marknaden.

  • Annons
    P1 Prenumeration

    PositionEtt AB är ett företag som under många år utvecklat och levererat P1 Prenumeration till tidningsförlag.

  • Annons
    Readly

    Readly erbjuder obegränsad digital tillgång till magasin och dagstidningar till ett fast månadsbelopp.