
FRUKOSTEN ÄR FULLBOKAD! Mejla mia@sverigestidskrifter.se för köplats.
Frågetecknen kring Facebooks ändrade algoritmer är många. Hur ska man som publicist förhålla sig?
Vi har bjudit in John Severinson, Media Partnerships at Facebook and Instagram.
John kommer att prata om:
- bakgrunden till de förändringar som Facebook gör nu och om hur de påverkar publicister
- hur News Feed fungerar
- de funktioner och produkter Facebook bygger som kan användas av publicister för att tjäna pengar.
Varmt välkommen!
John Severinson, Media Partnerships at Facebook and Instagram
21 februari 09.00 - 10.00 (fika från 8.30)
OBS! Pga stort intresse byter vi till större lokal! Scandic Klara, Slöjdgatan 7 i foajén (till höger om Hötorgshallen).
Anmäl dig senast den 14 februari. OBS! begränsat antal platser.
Digifrukosten vänder sig till Sveriges Tidskrifters medlemmar och är kostnadsfri, men vi tar ut en no-show-avgift på 200 kr om du är anmäld men inte dyker upp.