
Annonsintäkterna har störtdykt i branschen och vi delar alla en stor osäkerhet inför framtiden.
Vi har bjudit in Madeleine Thor, vd på IRM* som kommer att beskriva medieutvecklingen under 2020 och ge en prognos för nästa år.
Bland annat får du veta mer om:
- Det avgörande andra kvartalet – hur föll det ut?
- Annonsintäkter vid tidigare kriser – vad kan vi lära?
- Prognos 2020-2021 – hur stort blir tappet 2020?
Under sändningen går det bra att ställa frågor i chatten.
Välkommen att anmäla dig!
*Institutet för reklam- & mediestatistik
9 oktober 9.00-10.00
Vid din skärm, via Zoom.
Madeleine Thor, vd IRM. Modererar gör Kerstin Neld, vd Sveriges Tidskrifter.
Du får en länk till livesändningen i bekräftelsen till din bokning samt 30 minuter innan livesändningen startar.
Kostnadsfritt för Sveriges Tidskrifters medlemmar.