fbpx

Annonsintäkterna under coronapandemin och prognos för nästa år

Annonsintäkterna har störtdykt i branschen ​och vi delar alla en stor osäkerhet inför framtiden.

Vi har bjudit in Madeleine Thor, vd på IRM* som kommer att beskriva medieutvecklingen under 2020 och ge en prognos för nästa år.

Bland annat får du veta mer om:

  • Det avgörande andra kvartalet – hur föll det ut?
  • Annonsintäkter vid tidigare kriser – vad kan vi lära?
  • Prognos 2020-2021 – hur stort blir tappet 2020?

Under sändningen går det bra att ställa frågor i chatten.

Välkommen att anmäla dig!

 

*Institutet för reklam- & mediestatistik

Datum & tid

9 oktober 9.00-10.00

Plats

Vid din skärm, via Zoom.

Medverkande

Madeleine Thor, vd IRM. Modererar gör Kerstin Neld, vd Sveriges Tidskrifter.

Länk

Du får en länk till livesändningen i bekräftelsen till din bokning samt 30 minuter innan livesändningen startar.

Avgift

Kostnadsfritt för Sveriges Tidskrifters medlemmar.

Anmäl dig här

TIDSKRIFTSLEVERANTÖRER

  • Annons
    Aller

    Aller Tryck A/S är ett modernt rulloffsettryckeri som ligger i Köpenhamn. Tryckeriet är helt anpassat för att trycka veckotidningar och tidskrifter till den Skandinaviska marknaden.

  • Annons
    Mediakraft

    Vi kan media och kommunikation och är ledande i landet när det gäller annonsförsäljning. Vi ger er mesta möjliga intäkt på er mediesatsning, oavsett om det gäller traditionella annonser, platsannonser eller content marketing.

  • Annons
    Sörmlands Printing Solutions

    Som tidskriftstryckeri har Sörmlands Printing Solutions varit ledande i många år och det är en tradition vi är stolta över.  Att med modern utrustning och engagerad personal kunna möta dagens utmaningar ger oss motivationen att ständigt utvecklas och bli bäst på det vi gör.