
Välkommen att ta del av Sveriges mest omfattande studie av skillnaderna i annonseffekt – mellan Content och “vanliga” annonser i tryckta tidskrifter.
RAM (Research and Analysis of Media) har på uppdrag av Sveriges Tidskrifter genomfört en studie som jämför mottagandet av content marketing-innehåll jämfört med traditionella annonser i tryckta tidskrifter. Content marketing används i studien som ett samlingsnamn för native advertising, partner promotion och advertorials, det vill säga de annonsformat som är föremål för annonsmärkning. Med vanliga annonser avses helsidesannonser i tryckta tidskrifter.
Kom på vårt frukostseminarium den 5 december, där RAM presenterar resultatet av studien och vi diskuterar ämnet med branschföreträdare.
FULLBOKAT.
ANMÄL DIG HÄR!5 december 09:00 - 10:00 (mingel och fika från 08.30).
Sveriges Tiddskrifter, Vasagatan 50, 1tr, Stockholm
Kostnadsfritt, no-show-avgift på 200 kr om du är anmäld men inte dyker upp.