Berättelser som smäller till

Det effektivaste sättet att få folk att upptäcka eller fortsätta läsa ditt magasin är att leverera texter som väcker uppmärksamhet och starka känslor. Men hur hittar man det där klockrena omslagsjobbet eller intervjun som alla bara måste prata om?

 

Med allt från en spaningstext om obehaget i att bli förälder till lösningen av Palmemordet väcker Filter debatt och engagerar läsarna. Här berättar chefredaktören Mattias Göransson om arbetet med, och filosofin bakom, de bärande jobben i tidningen.

Anmäl dig här!
Datum & tid

23 november kl. 09:00 - 16:00.

Plats

Sveriges Tidskrifter, Vasagatan 50, 1tr, Stockholm.

Seminarieledare

Mattias Göransson, chefredaktör Magasinet Filter.

Avgift

Medlem: 2 600 kr exkl moms (inkl lunch och fika). Ej medlem: 3 100 kr exkl moms (inkl lunch och fika).

TIDSKRIFTSLEVERANTÖRER

  • Annons
    Mediakraft

    Vi kan media och kommunikation och är ledande i landet när det gäller annonsförsäljning. Vi ger er mesta möjliga intäkt på er mediesatsning, oavsett om det gäller traditionella annonser, platsannonser eller content marketing.

  • Annons
    NewsFactory

    NewsFactory levererar resultat. Via lång erfarenhet och idéförsäljning öppnar NewFactory nya marknader för existerande tidskrifter.

  • Annons
    Adviser

    Vi har lång erfarenhet av försäljning av annonser i tidningar och på nätet. Vårt mål är alltid att göra såväl uppdragsgivare som annonsörer nöjda. Vi tror på långsiktiga relationer där alla är vinnare.