Tidskriftspodden #13 – Melanie Deziel

Torsdag 10 november 2016

md

Få vet så mycket om sponsrat innehåll och native advertising som Melanie Deziel, som byggt upp branded content-verksamheter inom både New York Times och Huffington Post.

Melanie gästade avsnitt 13 av Tidskriftspodden och vi pratade bland annat om de största missuppfattningarna om branded content idag och om hennes prisade och omtalade nativereportage om Netflix-serien Orange is the new black, som publicerades hos New York Times redan 2014.

Tidskriftspodden finns att ladda ner via iTunes eller valfri podd-app.
Enklast är att söka efter ”Tidskriftspodden” i din pod-app och ladda ner till din smartphone.

Om du vill lyssna på tidigare avsnitt direkt i datorn klickar du här.

Om Tidskriftspodden

Tidskriftspodden erbjuder aktuella och nyttiga inblickar från tidskriftsvärlden. Podcasten riktar sig till Sveriges Tidskrifters medlemmar, nyckelpersoner i tidskriftsvärlden och mediebranschen i stort. Tanken är att lyssnaren ska få en snabb och initierad inblick i de hetaste branschfrågorna.

— Gilla Sveriges Tidskrifter på Facebook om du vill du veta mer om oss och få koll på kommande avsnitt. I avsnitt 14, som släpps den 24 november, gästar Sofia Wadensjö Karén, vd för Vi Media, styrelseledamot på Sveriges Tidskrifter och ordförande för Utgivarna.

Tidigare avsnitt

#1: Kerstin Neld. #2: Olle Aronsson. #3: Susanna Lundell. #4: Irena Pozar. #5: Helle Klein och Karin Lennmor. #6: Patrik Hadenius. #7: Daniel Poohl. #8: Pamela Andersson. #9 Fredrik Wass. #10 Terese Allert. #11. Robert Brännström. #12 Mattias Göransson. 

TIDSKRIFTSLEVERANTÖRER

  • Pressdata

    PressData AB är Sveriges största servicebyrå för prenumerationshantering.

  • V-TAB

    Nordens största tryckerikoncern. Tänk tryck. Tänk V-TAB. Hos oss har du tillgång till all tänkbar tryckkompetens och en ansenlig bredd med tjänster – från tidningar och direktreklam till skyltar och affärstryck i alla möjliga och omöjliga former.

  • Media720

    Media720 hjälper medieföretag med strategiska och operativa konsultinsatser på ledningsnivå samt hyr ut eller rekryterar kunnig personal. Med fokus och helhetssyn på media ser vi till att våra kunder har rätt kompetens vid rätt tillfälle.