Torsdag 10 november 2016

Nicklas Larson, digitalt utvecklingsansvarig, Dagens Samhälle: ”Vår digitala strategi hittills har varit att använda digitala kanaler för att stärka vårt varumärke och driva en initierad samhällsdebatt för vår målgrupp samtidigt som vi har varit noga med att ta betalt för vår journalistik. Nu är det dags att ta nästa steg. Det blir en spännande utmaning att utveckla nya digitala tjänster och funktioner för vår målgrupp, beslutsfattare på den offentliga marknaden. Det kan handla om allt från interaktiva visualiseringar till personaliseringstjänster och databasjournalistik. Det finns otroligt mycket spännande att göra, vi kommer lyssna på våra läsare och vill göra digitala satsningar som de efterfrågar och behöver. #människorimedia

TIDSKRIFTSLEVERANTÖRER

  • Kate

    Redesign, layout och utbildning. Kate är en pigg designbyrå med många års erfarenhet av tidningsdesign för magasin, organisationspress och dagspress.

  • Ad 4 you

    Ad 4 you media AB arbetar med annonsförsäljning och marknadsföring till rikstäckande facktidningar, branschtidningar och organisationstidningar.

  • Mediarum

    Mediarum Sverige, arbetar med uppdragsförsäljning och är annonsavdelningen för fack-, bransch- och medlemstidskrifter.  Vi vet genom vår erfarenhet att engagemang, samarbete, säljkompetens ger goda resultat.