Torsdag 10 november 2016

Nicklas Larson, digitalt utvecklingsansvarig, Dagens Samhälle: ”Vår digitala strategi hittills har varit att använda digitala kanaler för att stärka vårt varumärke och driva en initierad samhällsdebatt för vår målgrupp samtidigt som vi har varit noga med att ta betalt för vår journalistik. Nu är det dags att ta nästa steg. Det blir en spännande utmaning att utveckla nya digitala tjänster och funktioner för vår målgrupp, beslutsfattare på den offentliga marknaden. Det kan handla om allt från interaktiva visualiseringar till personaliseringstjänster och databasjournalistik. Det finns otroligt mycket spännande att göra, vi kommer lyssna på våra läsare och vill göra digitala satsningar som de efterfrågar och behöver. #människorimedia

TIDSKRIFTSLEVERANTÖRER

  • Mediakraft

    Vi kan media och kommunikation och är ledande i landet när det gäller annonsförsäljning. Vi ger er mesta möjliga intäkt på er mediesatsning, oavsett om det gäller traditionella annonser, platsannonser eller content marketing.

  • Pressdata

    PressData AB är Sveriges största servicebyrå för prenumerationshantering.

  • Punamusta

    Letar ni efter ett pålitligt och stabilt tryckeri? Då har ni hittat rätt! Punamusta trycker allt ifrån visitkort till kataloger och tidningar, med små upplagor upptill miljon upplagor.