Torsdag 10 november 2016

Nicklas Larson, digitalt utvecklingsansvarig, Dagens Samhälle: ”Vår digitala strategi hittills har varit att använda digitala kanaler för att stärka vårt varumärke och driva en initierad samhällsdebatt för vår målgrupp samtidigt som vi har varit noga med att ta betalt för vår journalistik. Nu är det dags att ta nästa steg. Det blir en spännande utmaning att utveckla nya digitala tjänster och funktioner för vår målgrupp, beslutsfattare på den offentliga marknaden. Det kan handla om allt från interaktiva visualiseringar till personaliseringstjänster och databasjournalistik. Det finns otroligt mycket spännande att göra, vi kommer lyssna på våra läsare och vill göra digitala satsningar som de efterfrågar och behöver. #människorimedia

TIDSKRIFTSLEVERANTÖRER

  • Aller

    Aller Tryck A/S är ett modernt rulloffsettryckeri som ligger i Köpenhamn. Tryckeriet är helt anpassat för att trycka veckotidningar och tidskrifter till den Skandinaviska marknaden.

  • Mediakraft

    Vi kan media och kommunikation och är ledande i landet när det gäller annonsförsäljning. Vi ger er mesta möjliga intäkt på er mediesatsning, oavsett om det gäller traditionella annonser, platsannonser eller content marketing.

  • Adviser

    Vi har lång erfarenhet av försäljning av annonser i tidningar och på nätet. Vårt mål är alltid att göra såväl uppdragsgivare som annonsörer nöjda. Vi tror på långsiktiga relationer där alla är vinnare.