Torsdag 10 november 2016

Nicklas Larson, digitalt utvecklingsansvarig, Dagens Samhälle: ”Vår digitala strategi hittills har varit att använda digitala kanaler för att stärka vårt varumärke och driva en initierad samhällsdebatt för vår målgrupp samtidigt som vi har varit noga med att ta betalt för vår journalistik. Nu är det dags att ta nästa steg. Det blir en spännande utmaning att utveckla nya digitala tjänster och funktioner för vår målgrupp, beslutsfattare på den offentliga marknaden. Det kan handla om allt från interaktiva visualiseringar till personaliseringstjänster och databasjournalistik. Det finns otroligt mycket spännande att göra, vi kommer lyssna på våra läsare och vill göra digitala satsningar som de efterfrågar och behöver. #människorimedia

TIDSKRIFTSLEVERANTÖRER

  • Titeldata

    En prenumerationspartner i ständig utveckling sedan 1982. Sveriges ledande förlagskonsult inom upplagestrategi, prenumerationshantering och upplageförsäljning.

  • Pressdata

    PressData AB är Sveriges största servicebyrå för prenumerationshantering.

  • V-TAB

    Nordens största tryckerikoncern. Tänk tryck. Tänk V-TAB. Hos oss har du tillgång till all tänkbar tryckkompetens och en ansenlig bredd med tjänster – från tidningar och direktreklam till skyltar och affärstryck i alla möjliga och omöjliga former.