Torsdag 16 oktober 2016

Lovisa Madås, chef digital affärsutveckling, LRF Media: “Som en triangel, där hörnen är innehåll, teknik och affär. Och i centrum av allt: användaren. Så brukar jag beskriva mig själv. Att arbeta med digital affärsutveckling på LRF Media, Sveriges ledande mediehus för det gröna näringslivet, är en utmärkt plats för en triangel som jag. Vi har starka varumärken – ATL, Land Lantbruk, Land Skogsland, Land, Lantmannen, nischprodukter och väldigt initierade användare. Utmaningen är, likt andra mediebolag, att växla upp den digitala affären. Men vi har bra fart på utveckling av spännande produkter och tjänster som vi utvecklar ihop med våra användare. Det känns skitkul. Bonus är jag varje dag lär mig något nytt – igår kunde jag till exempel inte så mycket om avelsdjur. Det var lätt ordnat eftersom jag jobbar tillsammans med de bästa journalisterna inom de gröna näringarna.” #MänniskoriMedia

TIDSKRIFTSLEVERANTÖRER

  • Adviser

    Vi har lång erfarenhet av försäljning av annonser i tidningar och på nätet. Vårt mål är alltid att göra såväl uppdragsgivare som annonsörer nöjda. Vi tror på långsiktiga relationer där alla är vinnare.

  • Punamusta

    Letar ni efter ett pålitligt och stabilt tryckeri? Då har ni hittat rätt! Punamusta trycker allt ifrån visitkort till kataloger och tidningar, med små upplagor upptill miljon upplagor.

  • Ad 4 you

    Ad 4 you media AB arbetar med annonsförsäljning och marknadsföring till rikstäckande facktidningar, branschtidningar och organisationstidningar.