Torsdag 16 oktober 2016

Lovisa Madås, chef digital affärsutveckling, LRF Media: ”Som en triangel, där hörnen är innehåll, teknik och affär. Och i centrum av allt: användaren. Så brukar jag beskriva mig själv. Att arbeta med digital affärsutveckling på LRF Media, Sveriges ledande mediehus för det gröna näringslivet, är en utmärkt plats för en triangel som jag. Vi har starka varumärken – ATL, Land Lantbruk, Land Skogsland, Land, Lantmannen, nischprodukter och väldigt initierade användare. Utmaningen är, likt andra mediebolag, att växla upp den digitala affären. Men vi har bra fart på utveckling av spännande produkter och tjänster som vi utvecklar ihop med våra användare. Det känns skitkul. Bonus är jag varje dag lär mig något nytt – igår kunde jag till exempel inte så mycket om avelsdjur. Det var lätt ordnat eftersom jag jobbar tillsammans med de bästa journalisterna inom de gröna näringarna.” #MänniskoriMedia

TIDSKRIFTSLEVERANTÖRER

  • Kate

    Redesign, layout och utbildning. Kate är en pigg designbyrå med många års erfarenhet av tidningsdesign för magasin, organisationspress och dagspress.

  • Titeldata

    En prenumerationspartner i ständig utveckling sedan 1982. Sveriges ledande förlagskonsult inom upplagestrategi, prenumerationshantering och upplageförsäljning.

  • Trydells

    Trydells är specialister på tidskrifter och vi vet vikten av effektiva och säkra flöden. Nära 200 titlar går genom tryckpressarna varje år och nästan ingen är den andra lik. Hör av er till oss så berättar vi mer. Vi gillar tidskrifter helt enkelt.