Torsdag 16 oktober 2016

Lovisa Madås, chef digital affärsutveckling, LRF Media: ”Som en triangel, där hörnen är innehåll, teknik och affär. Och i centrum av allt: användaren. Så brukar jag beskriva mig själv. Att arbeta med digital affärsutveckling på LRF Media, Sveriges ledande mediehus för det gröna näringslivet, är en utmärkt plats för en triangel som jag. Vi har starka varumärken – ATL, Land Lantbruk, Land Skogsland, Land, Lantmannen, nischprodukter och väldigt initierade användare. Utmaningen är, likt andra mediebolag, att växla upp den digitala affären. Men vi har bra fart på utveckling av spännande produkter och tjänster som vi utvecklar ihop med våra användare. Det känns skitkul. Bonus är jag varje dag lär mig något nytt – igår kunde jag till exempel inte så mycket om avelsdjur. Det var lätt ordnat eftersom jag jobbar tillsammans med de bästa journalisterna inom de gröna näringarna.” #MänniskoriMedia

TIDSKRIFTSLEVERANTÖRER

  • PositionEtt

    PositionEtt AB är ett konsultföretag som arbetar med utveckling av informationssystem baserade på modern databasteknik.

  • Informa

    Informa är säljbolaget för tidskrifter som vill öka sina intäkter. Hos oss får du som uppdragsgivare en professionell säljavdelning och speaking partner, som satsar långsiktigt och målinriktat.

  • Annonskraft

    En erfaren och engagerad säljkår som trivs på jobbet och drivs av nytänkande. Vi har sedan 2000 samarbetat med flera av de stora medieaktörerna, både vad gäller print och digitalt.