Torsdag 16 oktober 2016

Lovisa Madås, chef digital affärsutveckling, LRF Media: ”Som en triangel, där hörnen är innehåll, teknik och affär. Och i centrum av allt: användaren. Så brukar jag beskriva mig själv. Att arbeta med digital affärsutveckling på LRF Media, Sveriges ledande mediehus för det gröna näringslivet, är en utmärkt plats för en triangel som jag. Vi har starka varumärken – ATL, Land Lantbruk, Land Skogsland, Land, Lantmannen, nischprodukter och väldigt initierade användare. Utmaningen är, likt andra mediebolag, att växla upp den digitala affären. Men vi har bra fart på utveckling av spännande produkter och tjänster som vi utvecklar ihop med våra användare. Det känns skitkul. Bonus är jag varje dag lär mig något nytt – igår kunde jag till exempel inte så mycket om avelsdjur. Det var lätt ordnat eftersom jag jobbar tillsammans med de bästa journalisterna inom de gröna näringarna.” #MänniskoriMedia

TIDSKRIFTSLEVERANTÖRER

  • Mediarum

    Mediarum Sverige, arbetar med uppdragsförsäljning och är annonsavdelningen för fack-, bransch- och medlemstidskrifter.  Vi vet genom vår erfarenhet att engagemang, samarbete, säljkompetens ger goda resultat.

  • Business Factory

    När man anlitar Business Factory så får man något extra. Några viktiga ledord i vårt arbete är lyhördhet och framåtsträvan.

  • Media720

    Media720 hjälper medieföretag med strategiska och operativa konsultinsatser på ledningsnivå samt hyr ut eller rekryterar kunnig personal. Med fokus och helhetssyn på media ser vi till att våra kunder har rätt kompetens vid rätt tillfälle.