Torsdag 2 februari 2017

Daniel Frodin, chefredaktör & ansvarig utgivare Teknikens Värld & Klassiska Bilar: ”Behovet och lusten att djupdyka i featurejournalistik om just ditt specialintresse kommer inte att minska, tvärtom. I en värld där all information om just ditt intresse finns en swipning bort vill du ha någon som kurerar fram det intressanta och relevanta. Kan sedan samma medie sätta informationen i ett större sammanhang, förklara hur detaljer, helheten och trender påverkar intresset utifrån min horisont så är jag hooked. Med detta sagt så är jag övertygad om att det även framåt kommer att finnas medievarumärken som kan ta betalt för relevant innehåll i olika kanaler, som kan ta med sig målgruppen på fysiska upplevelser och fördjupa kundens intresse genom betalda digitala upplevelser. Tidskriftsmarknaden ser ljus ut, om vi bara kan se att ett tidskriftsvarumärkena inte bara kommer att producera tidskrifter nu och framåt.” #människorimedia

TIDSKRIFTSLEVERANTÖRER

  • Mediakraft

    Vi kan media och kommunikation och är ledande i landet när det gäller annonsförsäljning. Vi ger er mesta möjliga intäkt på er mediesatsning, oavsett om det gäller traditionella annonser, platsannonser eller content marketing.

  • Anygraaf

    Anygraaf är ett finskt företag som har mer än 25 års erfarenhet av systemutveckling för tidnings- och mediehus. Anygraaf har dotterbolag i Sverige och i USA. Vidare finns samarbetspartners i Holland och Tyskland. Anygraafs produktportfölj täcker alla behov som finns i mediehusen – från redaktionella system, annons- och upplagesystem till kalkylering av tryckuppdrag.

  • Business Factory

    När man anlitar Business Factory så får man något extra. Några viktiga ledord i vårt arbete är lyhördhet och framåtsträvan.