Torsdag 2 februari 2017

Daniel Frodin, chefredaktör & ansvarig utgivare Teknikens Värld & Klassiska Bilar: “Behovet och lusten att djupdyka i featurejournalistik om just ditt specialintresse kommer inte att minska, tvärtom. I en värld där all information om just ditt intresse finns en swipning bort vill du ha någon som kurerar fram det intressanta och relevanta. Kan sedan samma medie sätta informationen i ett större sammanhang, förklara hur detaljer, helheten och trender påverkar intresset utifrån min horisont så är jag hooked. Med detta sagt så är jag övertygad om att det även framåt kommer att finnas medievarumärken som kan ta betalt för relevant innehåll i olika kanaler, som kan ta med sig målgruppen på fysiska upplevelser och fördjupa kundens intresse genom betalda digitala upplevelser. Tidskriftsmarknaden ser ljus ut, om vi bara kan se att ett tidskriftsvarumärkena inte bara kommer att producera tidskrifter nu och framåt.” #människorimedia

TIDSKRIFTSLEVERANTÖRER

  • Annonskraft

    En erfaren och engagerad säljkår som trivs på jobbet och drivs av nytänkande. Vi har sedan 2000 samarbetat med flera av de stora medieaktörerna, både vad gäller print och digitalt.

  • PositionEtt

    PositionEtt AB är ett konsultföretag som arbetar med utveckling av informationssystem baserade på modern databasteknik.

  • Punamusta

    Letar ni efter ett pålitligt och stabilt tryckeri? Då har ni hittat rätt! Punamusta trycker allt ifrån visitkort till kataloger och tidningar, med små upplagor upptill miljon upplagor.