Torsdag 2 februari 2017

Daniel Frodin, chefredaktör & ansvarig utgivare Teknikens Värld & Klassiska Bilar: ”Behovet och lusten att djupdyka i featurejournalistik om just ditt specialintresse kommer inte att minska, tvärtom. I en värld där all information om just ditt intresse finns en swipning bort vill du ha någon som kurerar fram det intressanta och relevanta. Kan sedan samma medie sätta informationen i ett större sammanhang, förklara hur detaljer, helheten och trender påverkar intresset utifrån min horisont så är jag hooked. Med detta sagt så är jag övertygad om att det även framåt kommer att finnas medievarumärken som kan ta betalt för relevant innehåll i olika kanaler, som kan ta med sig målgruppen på fysiska upplevelser och fördjupa kundens intresse genom betalda digitala upplevelser. Tidskriftsmarknaden ser ljus ut, om vi bara kan se att ett tidskriftsvarumärkena inte bara kommer att producera tidskrifter nu och framåt.” #människorimedia

TIDSKRIFTSLEVERANTÖRER

  • Sörmlands Printing Solutions

    Som tidskriftstryckeri har Sörmlands Printing Solutions varit ledande i många år och det är en tradition vi är stolta över.  Att med modern utrustning och engagerad personal kunna möta dagens utmaningar ger oss motivationen att ständigt utvecklas och bli bäst på det vi gör. 

  • NewsFactory

    NewsFactory levererar resultat. Via lång erfarenhet och idéförsäljning öppnar NewFactory nya marknader för existerande tidskrifter.

  • Business Factory

    När man anlitar Business Factory så får man något extra. Några viktiga ledord i vårt arbete är lyhördhet och framåtsträvan.