Torsdag 2 februari 2017

Daniel Frodin, chefredaktör & ansvarig utgivare Teknikens Värld & Klassiska Bilar: “Behovet och lusten att djupdyka i featurejournalistik om just ditt specialintresse kommer inte att minska, tvärtom. I en värld där all information om just ditt intresse finns en swipning bort vill du ha någon som kurerar fram det intressanta och relevanta. Kan sedan samma medie sätta informationen i ett större sammanhang, förklara hur detaljer, helheten och trender påverkar intresset utifrån min horisont så är jag hooked. Med detta sagt så är jag övertygad om att det även framåt kommer att finnas medievarumärken som kan ta betalt för relevant innehåll i olika kanaler, som kan ta med sig målgruppen på fysiska upplevelser och fördjupa kundens intresse genom betalda digitala upplevelser. Tidskriftsmarknaden ser ljus ut, om vi bara kan se att ett tidskriftsvarumärkena inte bara kommer att producera tidskrifter nu och framåt.” #människorimedia

TIDSKRIFTSLEVERANTÖRER

  • Titeldata

    En prenumerationspartner i ständig utveckling sedan 1982. Sveriges ledande förlagskonsult inom upplagestrategi, prenumerationshantering och upplageförsäljning.

  • Ad 4 you

    Ad 4 you media AB arbetar med annonsförsäljning och marknadsföring till rikstäckande facktidningar, branschtidningar och organisationstidningar.

  • Aller

    Aller Tryck A/S är ett modernt rulloffsettryckeri som ligger i Köpenhamn. Tryckeriet är helt anpassat för att trycka veckotidningar och tidskrifter till den Skandinaviska marknaden.