Allt om tidskrifter

Tema Innovation

Från tidskriftsförlag till snabbfotat digitalt mediehus. Så skapar du organisationen som förmår att förvandla sig själv, gång på gång. Du har en del att lära av Google.

Löpsedelns mästare

Johan T Lindwall är ny chefredaktör för Svensk Damtidning. Läs om hur man bemöter kritiken mot hovjournalistiken – och vad som egentligen hände när kungen blev sur.

Lås – och lyckas!

Nu är det dags att låta läsarna betala. Även på nätet. Läs om de lyckade satsningarna på betalväggar hos DN och Aftonbladet, och deras bästa råd till tidskriftsbranschen.

TIDSKRIFTSLEVERANTÖRER

  • Mediarum

    Mediarum Sverige, arbetar med uppdragsförsäljning och är annonsavdelningen för fack-, bransch- och medlemstidskrifter.  Vi vet genom vår erfarenhet att engagemang, samarbete, säljkompetens ger goda resultat.

  • Informa

    Informa är säljbolaget för tidskrifter som vill öka sina intäkter. Hos oss får du som uppdragsgivare en professionell säljavdelning och speaking partner, som satsar långsiktigt och målinriktat.

  • NewsFactory

    NewsFactory levererar resultat. Via lång erfarenhet och idéförsäljning öppnar NewFactory nya marknader för existerande tidskrifter.