Allt om tidskrifter

TID FÖR FÖRÄNDRING

Efter 50 dagar på nya jobbet har Lars Dahmén, VD på Bonnier Tidskrifter, kommit fram till att förändringar måste ske på företaget, och det snabbt. Men han tror inte alls att pappersmagasinen är på väg att dö.

TEMA: KOMPETENSVÄXLING

Nya tider kräver ny kompetens. Det gäller att attrahera stjärnorna, utbilda de medarbetare man har och dessutom hjälpa dem som tvingas lämna laget att landa mjukt. Så blir du en vinnare i den digitala ligan.

VERKTYG: SKRIV BÄTTRE LEDARE

En vass röst i samhällsdebatten. Eller nästan som en kompis. Ledare i tidskrifter kan se väldigt olika ut. Men alltför ofta är de bara tråkiga.

TIDSKRIFTSLEVERANTÖRER

  • Ad 4 you

    Ad 4 you media AB arbetar med annonsförsäljning och marknadsföring till rikstäckande facktidningar, branschtidningar och organisationstidningar.

  • PositionEtt

    PositionEtt AB är ett konsultföretag som arbetar med utveckling av informationssystem baserade på modern databasteknik.

  • Adviser

    Vi har lång erfarenhet av försäljning av annonser i tidningar och på nätet. Vårt mål är alltid att göra såväl uppdragsgivare som annonsörer nöjda. Vi tror på långsiktiga relationer där alla är vinnare.