Tre metoder för att sätta mål och nå dem

Valentino Rongione ASP säljDen 25 november och den 2 december anordnar vi två frukostmöten för mediesäljare. Seminarieledare är Valentino Rongione, Asp Sälj.

En säljares budget är bara en ekonomisk uppföljning för försäljningschefen och ledningsgruppen. En säljares målsättning avgörs av dennes personliga drivkrafter. Under frukostmötet går vi igenom tre olika enkla men fungerande metoder som hjälper säljaren att både höja och nå sina personliga försäljningsmål.

Här hittar du information om frukostmötet den 2 december som handlar om Kontaktfasen. Ange i övrigtfältet om du vill delta på båda frukostmötena så får du 150 kr i rabatt.

Anmälan är bindande.

ANMÄL DIG

Vi anmäler följande personer

FAKTURAUPPGIFTER
Datum & tid

25 november 09:00 - 10:00. (Kaffe och smörgås serveras från 8.30)

Plats

Sveriges Tidskrifters lokaler, Vasagatan 50 1tr, Stockholm.

Seminarieledare

Valentino Rongione, Asp Sälj.

Avgift

För medlemmar: 450 kr exkl moms (frukostmacka ingår). Väljer du att även anmäla dig till frukostmötet "Kontaktfasen" den 2 december är avgiften 750 kr för båda. Ej medlemmar: 650 kr exkl moms. Väljer du båda frukostmötena är avgiften 950 kr exkl moms för båda.

TIDSKRIFTSLEVERANTÖRER

  • Informa

    Informa är säljbolaget för tidskrifter som vill öka sina intäkter. Hos oss får du som uppdragsgivare en professionell säljavdelning och speaking partner, som satsar långsiktigt och målinriktat.

  • PositionEtt

    PositionEtt AB är ett konsultföretag som arbetar med utveckling av informationssystem baserade på modern databasteknik.

  • Pressdata

    PressData AB är Sveriges största servicebyrå för prenumerationshantering.