Tidskriftsdagen och Tidskriftsgalan

Banner-Anmalan-Tidskriftsdagen-900x450

Här är några av höjdpunkterna ur programmet:

✔️  Keynote: Så bygger The Economist sitt varumärke i en flora av kanaler
✔️  2 x Case: Det våras för digitala läsarintäkter
✔️  Google och Facebook på plats – Så hanterar vi IT-jättarna
✔️  Case: ”Sana” på omslaget skapade rubriker
✔️  Case: Så granskade Breakit “gigekonomin”
✔️  Panel: Representation i media – Mångfald bortom klyschorna
✔️  Innovationsbyrån Fantastic Studios hjälper oss lösa branschens utmaningar
✔️  Fördomspodden – live på scenen

Irena Pozar och Helle Klein leder Tidskriftsdagen
Programledare för Tidskriftsdagen är Helle Klein (vd och chefredaktör, Dagens Arbete) och Irena Pozar (chefredaktör Veckorevyn.com och social media manager på Bonnier Magazines & Brands).

Thomas Mattsson och Jan Helin leder Tidskriftsgalan
Tidskriftsdagen övergår i kväll och Tidskriftsgalan med utdelning av Tidskriftspriset i 12 kategorier. Som tidigare meddelats leds galan av den återuppståndna duon Mattsson och Helin.

Shanthi Rydwall-Menon underhåller
Hon är en av de starkast lysande humorstjärnorna i Sverige just nu, aktiv i både traditionella och sociala medier. På Tidskriftsgalan underhåller hon publiken med sina träffsäkra framträdanden.

Sista anmälningsdag är den 27 oktober.

Här hittar du hela programmet.

Datum & tid

Den 8 november kl 13.00-01.00.

Plats

Cirkus, Stockholm.

TIDSKRIFTSLEVERANTÖRER

  • Adviser

    Vi har lång erfarenhet av försäljning av annonser i tidningar och på nätet. Vårt mål är alltid att göra såväl uppdragsgivare som annonsörer nöjda. Vi tror på långsiktiga relationer där alla är vinnare.

  • Pressdata

    PressData AB är Sveriges största servicebyrå för prenumerationshantering.

  • Anygraaf

    Anygraaf är ett finskt företag som har mer än 25 års erfarenhet av systemutveckling för tidnings- och mediehus. Anygraaf har dotterbolag i Sverige och i USA. Vidare finns samarbetspartners i Holland och Tyskland. Anygraafs produktportfölj täcker alla behov som finns i mediehusen – från redaktionella system, annons- och upplagesystem till kalkylering av tryckuppdrag.