Sveriges Tidskrifters årsmöte

Kerstin Neld, vd och Unn Edberg, ordförande

Varmt välkommen till Sveriges Tidskrifters årsmöte med efterföljande lunch. Kom och gör din röst hörd, välj ny styrelse, mingla med kollegor och lyssna till Martin Schibbye och Brit Stakston från Blankspot, som avslutar lunchen med att berätta om sitt spännande projekt Verkliga Sverige.

Brit Stakston_Martin Schibbye-1000x618
Brit Stakston och Martin Schibbye, Blankspot

Verkliga Sverige –  just nu genomförs en minst två år och 340 mil lång reportageresa genom Sverige. Ett arbete som görs med hjälp av deltagande journalistik och med ambitionen att följa i Nils Holgerssons fotspår genom den svenska demokratin.

Handlingar till Årsmötet:

 

Önskar du gå på årsmöte samt årsmöteslunch anmäler du dig i formuläret nedan. Önskar du endast gå på årsmötet anmäler du dig via:

boka@sverigestidskrifter.se

ANMÄL DIG

Vi anmäler följande personer

FAKTURAUPPGIFTER
datum & tid

10 april

Tider

Årsmöte 11.30-ca 12.00

Årsmöteslunch

ca 12.00- ca 13.00

Plats

Operaterrassen, vid Kungsträdgården i Stockholm.

Kostnad

Kostnad för årsmöteslunchen är 250 kr exkl. moms. Anmälan är bindande. Anmäl dig senast 3 april.

Endast årsmöte

Om du endast vill gå på årsmötet, anmäler du dig via: boka@sverigestidskrifter.se

Specialkost

Anmäl specialkost (allergier, vegetarisk kost mm) i anmälningsformulärets övrigt-fält.

TIDSKRIFTSLEVERANTÖRER

  • PositionEtt

    PositionEtt AB är ett konsultföretag som arbetar med utveckling av informationssystem baserade på modern databasteknik.

  • Adviser

    Vi har lång erfarenhet av försäljning av annonser i tidningar och på nätet. Vårt mål är alltid att göra såväl uppdragsgivare som annonsörer nöjda. Vi tror på långsiktiga relationer där alla är vinnare.

  • Anygraaf

    Anygraaf är ett finskt företag som har mer än 25 års erfarenhet av systemutveckling för tidnings- och mediehus. Anygraaf har dotterbolag i Sverige och i USA. Vidare finns samarbetspartners i Holland och Tyskland. Anygraafs produktportfölj täcker alla behov som finns i mediehusen – från redaktionella system, annons- och upplagesystem till kalkylering av tryckuppdrag.