Så gjorde vi! – om native advertising

digi1_f222e1e

Ta del av flera spännande case där man använt native advertising-kampanjer i fler kanaler.

Kom och lyssna på Jonas Terning, chefredaktör på Café, som bland annat delar erfarenheter från ett case med Gevalia. Ni får också träffa Helena Holmström, commercial creative director på Aller media, som berättar om case med ELLE & Kicks och ELLE & MaxFactor.

ANMÄL DIG

Vi anmäler följande personer

FAKTURAUPPGIFTER
Datum & tid

Den 24 februari 9.00-10.00 (Kaffe och smörgås serveras från 8.30) Anmäl senast 17 februari. OBS! Begränsat antal platser. Först till kvarn gäller.

Plats

Sveriges Tidskrifter, Vasagatan 50, 1 tr

Seminarieledare

Jonas Terning, chefredaktör på Café. Helena Holmström, commercial creative director på Aller media.

Avgift

Kostnadsfritt för medlemmar. Vi tar ut en no-show-avgift på 200 kronor om du är anmäld men inte dyker upp.

TIDSKRIFTSLEVERANTÖRER

  • Business Factory

    När man anlitar Business Factory så får man något extra. Några viktiga ledord i vårt arbete är lyhördhet och framåtsträvan.

  • PositionEtt

    PositionEtt AB är ett konsultföretag som arbetar med utveckling av informationssystem baserade på modern databasteknik.

  • Trydells

    Trydells är specialister på tidskrifter och vi vet vikten av effektiva och säkra flöden. Nära 200 titlar går genom tryckpressarna varje år och nästan ingen är den andra lik. Hör av er till oss så berättar vi mer. Vi gillar tidskrifter helt enkelt.