Så gick Breakit från 6 till 12 miljoner

Camilla Björkman, Breakit

Nya affärer som native, kommersiella samarbeten och event gjorde att Breakit kunde dubbla omsättningen från 6 till 12 miljoner på ett år.

Breakits affärsutvecklingschef Camilla Björkman berättar hur det gick till och delar med sig av handfasta tips och misstag. Hon har tidigare varit kommersiell förlagschef på FAB Media och chefredaktör för Driva Eget.

Bland annat går Camilla igenom:

  • Att bygga en bra organisation för affärsutveckling.
  • Processer och prissättning av native.
  • Case: satsningen Breakit How to och eventet Retail tech.
     

(Foto: Christian Gustavsson)

 Varmt välkommen!
 

ANMÄL DIG

Vi anmäler följande personer

FAKTURAUPPGIFTER
Gäst

Camilla Björkman, affärsutvecklingschef på Breakit.

Datum & tid

18 januari 09:00 - 10.00 (mingel och fika från 8.30)

Plats

OBS! Pga stort intresse byter vi till större lokal! Scandic Klara, Slöjdgatan 7 i foajén (till höger om Hötorgshallen).

Anmälan

Anmäl dig senast den 11 januari. OBS! begränsat antal platser.

Kostnad

Digifrukosten är kostnadsfri för medlemmar, men vi tar ut en no-show-avgift på 200 kr om du är anmäld men inte dyker upp. 300 kr för icke-medlem.

TIDSKRIFTSLEVERANTÖRER

  • Anygraaf

    Anygraaf är ett finskt företag som har mer än 25 års erfarenhet av systemutveckling för tidnings- och mediehus. Anygraaf har dotterbolag i Sverige och i USA. Vidare finns samarbetspartners i Holland och Tyskland. Anygraafs produktportfölj täcker alla behov som finns i mediehusen – från redaktionella system, annons- och upplagesystem till kalkylering av tryckuppdrag.

  • Ad 4 you

    Ad 4 you media AB arbetar med annonsförsäljning och marknadsföring till rikstäckande facktidningar, branschtidningar och organisationstidningar.

  • Mediarum

    Mediarum Sverige, arbetar med uppdragsförsäljning och är annonsavdelningen för fack-, bransch- och medlemstidskrifter.  Vi vet genom vår erfarenhet att engagemang, samarbete, säljkompetens ger goda resultat.