Så gick Breakit från 6 till 12 miljoner

Camilla Björkman, Breakit

Nya affärer som native, kommersiella samarbeten och event gjorde att Breakit kunde dubbla omsättningen från 6 till 12 miljoner på ett år.

Breakits affärsutvecklingschef Camilla Björkman berättar hur det gick till och delar med sig av handfasta tips och misstag. Hon har tidigare varit kommersiell förlagschef på FAB Media och chefredaktör för Driva Eget.

Bland annat går Camilla igenom:

  • Att bygga en bra organisation för affärsutveckling.
  • Processer och prissättning av native.
  • Case: satsningen Breakit How to och eventet Retail tech.
     

(Foto: Christian Gustavsson)

 Varmt välkommen!
 

ANMÄL DIG

Vi anmäler följande personer

FAKTURAUPPGIFTER
Gäst

Camilla Björkman, affärsutvecklingschef på Breakit.

Datum & tid

18 januari 09:00 - 10.00 (mingel och fika från 8.30)

Plats

OBS! Pga stort intresse byter vi till större lokal! Scandic Klara, Slöjdgatan 7 i foajén (till höger om Hötorgshallen).

Anmälan

Anmäl dig senast den 11 januari. OBS! begränsat antal platser.

Kostnad

Digifrukosten är kostnadsfri för medlemmar, men vi tar ut en no-show-avgift på 200 kr om du är anmäld men inte dyker upp. Kostnad för icke-medlem: 300 kr.

TIDSKRIFTSLEVERANTÖRER

  • Titeldata

    En prenumerationspartner i ständig utveckling sedan 1982. Sveriges ledande förlagskonsult inom upplagestrategi, prenumerationshantering och upplageförsäljning.

  • Ad 4 you

    Ad 4 you media AB arbetar med annonsförsäljning och marknadsföring till rikstäckande facktidningar, branschtidningar och organisationstidningar.

  • V-TAB

    Nordens största tryckerikoncern. Tänk tryck. Tänk V-TAB. Hos oss har du tillgång till all tänkbar tryckkompetens och en ansenlig bredd med tjänster – från tidningar och direktreklam till skyltar och affärstryck i alla möjliga och omöjliga former.