Så gick Breakit från 6 till 12 miljoner

Camilla Björkman, Breakit

Nya affärer som native, kommersiella samarbeten och event gjorde att Breakit kunde dubbla omsättningen från 6 till 12 miljoner på ett år.

Breakits affärsutvecklingschef Camilla Björkman berättar hur det gick till och delar med sig av handfasta tips och misstag. Hon har tidigare varit kommersiell förlagschef på FAB Media och chefredaktör för Driva Eget.

Bland annat går Camilla igenom:

  • Att bygga en bra organisation för affärsutveckling.
  • Processer och prissättning av native.
  • Case: satsningen Breakit How to och eventet Retail tech.
     

(Foto: Christian Gustavsson)

 Varmt välkommen!
 

ANMÄL DIG

Vi anmäler följande personer

FAKTURAUPPGIFTER
Gäst

Camilla Björkman, affärsutvecklingschef på Breakit.

Datum & tid

18 januari 09:00 - 10.00 (mingel och fika från 8.30)

Plats

OBS! Pga stort intresse byter vi till större lokal! Scandic Klara, Slöjdgatan 7 i foajén (till höger om Hötorgshallen).

Anmälan

Anmäl dig senast den 11 januari. OBS! begränsat antal platser.

Kostnad

Digifrukosten är kostnadsfri för medlemmar, men vi tar ut en no-show-avgift på 200 kr om du är anmäld men inte dyker upp. Kostnad för icke-medlem: 300 kr.

TIDSKRIFTSLEVERANTÖRER

  • NewsFactory

    NewsFactory levererar resultat. Via lång erfarenhet och idéförsäljning öppnar NewFactory nya marknader för existerande tidskrifter.

  • Mediakraft

    Vi kan media och kommunikation och är ledande i landet när det gäller annonsförsäljning. Vi ger er mesta möjliga intäkt på er mediesatsning, oavsett om det gäller traditionella annonser, platsannonser eller content marketing.

  • Sörmlands Printing Solutions

    Som tidskriftstryckeri har Sörmlands Printing Solutions varit ledande i många år och det är en tradition vi är stolta över.  Att med modern utrustning och engagerad personal kunna möta dagens utmaningar ger oss motivationen att ständigt utvecklas och bli bäst på det vi gör.