Så gick Breakit från 6 till 12 miljoner

Camilla Björkman, Breakit

Nya affärer som native, kommersiella samarbeten och event gjorde att Breakit kunde dubbla omsättningen från 6 till 12 miljoner på ett år.

Breakits affärsutvecklingschef Camilla Björkman berättar hur det gick till och delar med sig av handfasta tips och misstag. Hon har tidigare varit kommersiell förlagschef på FAB Media och chefredaktör för Driva Eget.

Bland annat går Camilla igenom:

  • Att bygga en bra organisation för affärsutveckling.
  • Processer och prissättning av native.
  • Case: satsningen Breakit How to och eventet Retail tech.
     

(Foto: Christian Gustavsson)

 Varmt välkommen!
 

ANMÄL DIG

Vi anmäler följande personer

FAKTURAUPPGIFTER
Gäst

Camilla Björkman, affärsutvecklingschef på Breakit.

Datum & tid

18 januari 09:00 - 10.00 (mingel och fika från 8.30)

Plats

OBS! Pga stort intresse byter vi till större lokal! Scandic Klara, Slöjdgatan 7 i foajén (till höger om Hötorgshallen).

Anmälan

Anmäl dig senast den 11 januari. OBS! begränsat antal platser.

Kostnad

Digifrukosten är kostnadsfri för medlemmar, men vi tar ut en no-show-avgift på 200 kr om du är anmäld men inte dyker upp. Kostnad för icke-medlem: 300 kr.

TIDSKRIFTSLEVERANTÖRER

  • Punamusta

    Letar ni efter ett pålitligt och stabilt tryckeri? Då har ni hittat rätt! Punamusta trycker allt ifrån visitkort till kataloger och tidningar, med små upplagor upptill miljon upplagor.

  • Aller

    Aller Tryck A/S är ett modernt rulloffsettryckeri som ligger i Köpenhamn. Tryckeriet är helt anpassat för att trycka veckotidningar och tidskrifter till den Skandinaviska marknaden.

  • Informa

    Informa är säljbolaget för tidskrifter som vill öka sina intäkter. Hos oss får du som uppdragsgivare en professionell säljavdelning och speaking partner, som satsar långsiktigt och målinriktat.