Om journalistik som utgår från det digitala

press1

FULLBOKAT!! För köplats mejla mia@sverigestidskrifter.se. Kom och träffa Martin Schori, författare till “Online only, allt du behöver veta för att bli morgondagens journalist”, som talar utifrån sin nyutkomna bok.

Martin Schori har jobbat som nyhetschef och redaktör på KIT, Aftonbladet och Dagens Media. Sedan 2015 sitter han i Publicistklubbens styrelse och är även medförfattare till Aftonbladet-rapporten, som kartlade tidningens digitala styrkor och svagheter.

ANMÄL DIG

Vi anmäler följande personer

FAKTURAUPPGIFTER
datum & tid

FULLBOKAT!!! Extrainsatt datum den 18 maj, samma tid. Den 10 maj 9.00-10.00 (Kaffe och smörgås serveras från 8.30) Anmäl senast den 6 maj. OBS! Begränsat antal platser. Först till kvarn gäller.

Plats

Sveriges Tidskrifter, Vasagatan 50, 1 tr

Avgift

Kostnadsfritt för medlemmar. Vi tar ut en no-show-avgift på 200 kronor om du är anmäld men inte dyker upp.

TIDSKRIFTSLEVERANTÖRER

  • Informa

    Informa är säljbolaget för tidskrifter som vill öka sina intäkter. Hos oss får du som uppdragsgivare en professionell säljavdelning och speaking partner, som satsar långsiktigt och målinriktat.

  • Annonskraft

    En erfaren och engagerad säljkår som trivs på jobbet och drivs av nytänkande. Vi har sedan 2000 samarbetat med flera av de stora medieaktörerna, både vad gäller print och digitalt.

  • Punamusta

    Letar ni efter ett pålitligt och stabilt tryckeri? Då har ni hittat rätt! Punamusta trycker allt ifrån visitkort till kataloger och tidningar, med små upplagor upptill miljon upplagor.