Om journalistik som utgår från det digitala

press1

FULLBOKAT!! För köplats mejla mia@sverigestidskrifter.se. Kom och träffa Martin Schori, författare till ”Online only, allt du behöver veta för att bli morgondagens journalist”, som talar utifrån sin nyutkomna bok.

Martin Schori har jobbat som nyhetschef och redaktör på KIT, Aftonbladet och Dagens Media. Sedan 2015 sitter han i Publicistklubbens styrelse och är även medförfattare till Aftonbladet-rapporten, som kartlade tidningens digitala styrkor och svagheter.

ANMÄL DIG

Vi anmäler följande personer

FAKTURAUPPGIFTER
datum & tid

FULLBOKAT!!! Extrainsatt datum den 18 maj, samma tid. Den 10 maj 9.00-10.00 (Kaffe och smörgås serveras från 8.30) Anmäl senast den 6 maj. OBS! Begränsat antal platser. Först till kvarn gäller.

Plats

Sveriges Tidskrifter, Vasagatan 50, 1 tr

Avgift

Kostnadsfritt för medlemmar. Vi tar ut en no-show-avgift på 200 kronor om du är anmäld men inte dyker upp.

TIDSKRIFTSLEVERANTÖRER

  • Titeldata

    En prenumerationspartner i ständig utveckling sedan 1982. Sveriges ledande förlagskonsult inom upplagestrategi, prenumerationshantering och upplageförsäljning.

  • Mediarum

    Mediarum Sverige, arbetar med uppdragsförsäljning och är annonsavdelningen för fack-, bransch- och medlemstidskrifter.  Vi vet genom vår erfarenhet att engagemang, samarbete, säljkompetens ger goda resultat.

  • Aller

    Aller Tryck A/S är ett modernt rulloffsettryckeri som ligger i Köpenhamn. Tryckeriet är helt anpassat för att trycka veckotidningar och tidskrifter till den Skandinaviska marknaden.