Om journalistik som utgår från det digitala

press1

FULLBOKAT! Mejla mia@sverigestidskrifter.se för köplats. Extrainsatt frukost!!! Kom och träffa Martin Schori, författare till “Online only, allt du behöver veta för att bli morgondagens journalist”, som talar utifrån sin nyutkomna bok.

Martin Schori har jobbat som nyhetschef och redaktör på KIT, Aftonbladet och Dagens Media. Sedan 2015 sitter han i Publicistklubbens styrelse och är även medförfattare till Aftonbladet-rapporten, som kartlade tidningens digitala styrkor och svagheter.

ANMÄL DIG

Vi anmäler följande personer

FAKTURAUPPGIFTER
datum & tid

Den 18 maj 9.00-10.00 (Kaffe och smörgås serveras från 8.30) Anmäl senast den 12 maj. OBS! Begränsat antal platser. Först till kvarn gäller.

Plats

Sveriges Tidskrifter, Vasagatan 50, 1 tr

Avgift

Kostnadsfritt för medlemmar. Vi tar ut en no-show-avgift på 200 kronor om du är anmäld men inte dyker upp.

Plats

Sveriges Tiddskrifter, Vasagatan 50, 1tr, Stockholm

TIDSKRIFTSLEVERANTÖRER

  • Ad 4 you

    Ad 4 you media AB arbetar med annonsförsäljning och marknadsföring till rikstäckande facktidningar, branschtidningar och organisationstidningar.

  • Pressdata

    PressData AB är Sveriges största servicebyrå för prenumerationshantering.

  • Adviser

    Vi har lång erfarenhet av försäljning av annonser i tidningar och på nätet. Vårt mål är alltid att göra såväl uppdragsgivare som annonsörer nöjda. Vi tror på långsiktiga relationer där alla är vinnare.