Om journalistik som utgår från det digitala

press1

FULLBOKAT! Mejla mia@sverigestidskrifter.se för köplats. Extrainsatt frukost!!! Kom och träffa Martin Schori, författare till ”Online only, allt du behöver veta för att bli morgondagens journalist”, som talar utifrån sin nyutkomna bok.

Martin Schori har jobbat som nyhetschef och redaktör på KIT, Aftonbladet och Dagens Media. Sedan 2015 sitter han i Publicistklubbens styrelse och är även medförfattare till Aftonbladet-rapporten, som kartlade tidningens digitala styrkor och svagheter.

ANMÄL DIG

Vi anmäler följande personer

FAKTURAUPPGIFTER
datum & tid

Den 18 maj 9.00-10.00 (Kaffe och smörgås serveras från 8.30) Anmäl senast den 12 maj. OBS! Begränsat antal platser. Först till kvarn gäller.

Plats

Sveriges Tidskrifter, Vasagatan 50, 1 tr

Avgift

Kostnadsfritt för medlemmar. Vi tar ut en no-show-avgift på 200 kronor om du är anmäld men inte dyker upp.

Plats

Sveriges Tiddskrifter, Vasagatan 50, 1tr, Stockholm

TIDSKRIFTSLEVERANTÖRER

  • NewsFactory

    NewsFactory levererar resultat. Via lång erfarenhet och idéförsäljning öppnar NewFactory nya marknader för existerande tidskrifter.

  • Ad 4 you

    Ad 4 you media AB arbetar med annonsförsäljning och marknadsföring till rikstäckande facktidningar, branschtidningar och organisationstidningar.

  • Punamusta

    Letar ni efter ett pålitligt och stabilt tryckeri? Då har ni hittat rätt! Punamusta trycker allt ifrån visitkort till kataloger och tidningar, med små upplagor upptill miljon upplagor.