NÄTVERKSFRUKOST FÖR ANSVARIGA UTGIVARE

Kursen för ansvariga utgivare är ett av Sveriges Tidskrifters fokusområden, som syftar till att utbilda och stötta utgivare i branschen. Som ett led i detta arbete kommer vi att bjuda in till nätverksfrukostar.
Det första temat kommer att vara -“Det stormar på sociala medier – vad står det egentligen för? Och hur ska man som ansvarig utgivare förhålla sig till stormar och hat?”

Föreläsare:
Karin Skogh, publiceringschef Expressen
Emma Malmlöf, chef för sociala medier Expressen

Både Karin och Emma har gedigen erfarenhet av både digitala publicerings beslut och hur man hanterar stormar på sociala medier. Kom, lyssna och lär!

Nätverksfrukosten för ansvariga utgivare riktar sig till dom som vill nätverka och diskutera aktuella ämnen med branschkollegor.
Observera att de som gått kursen för ansvariga utgivare i Sveriges Tidskrifters regi har förtur. Begränsat antal platser.

Frukost serveras från kl 08.30.

Eventet är FULLBOKAT!

Kontakta Elin Dannapfel om du har några frågor.

datum & tid

27 november 09.00 - 10:00 (mingel och fika från kl 08:30)

Plats

Sveriges Tiddskrifter, Vasagatan 50, 1tr, Stockholm

Föreläsare

Karin Skogh, publiceringschef Expressen och Emma Malmlöf, chef för sociala medier Expressen.

TIDSKRIFTSLEVERANTÖRER

  • NewsFactory

    NewsFactory levererar resultat. Via lång erfarenhet och idéförsäljning öppnar NewFactory nya marknader för existerande tidskrifter.

  • Annonskraft

    En erfaren och engagerad säljkår som trivs på jobbet och drivs av nytänkande. Vi har sedan 2000 samarbetat med flera av de stora medieaktörerna, både vad gäller print och digitalt.

  • Punamusta

    Letar ni efter ett pålitligt och stabilt tryckeri? Då har ni hittat rätt! Punamusta trycker allt ifrån visitkort till kataloger och tidningar, med små upplagor upptill miljon upplagor.