Köpsignaler, invändningar eller undanflykter?

Under en timmes frukostseminarium definierar vi skillnaden på undanflykter, köpsignaler och invändningar samt går igenom olika sätt att förvandla dessa till avslut.

Invändningar från prospekts och kunder är det bästa som finns. Då finns ett äkta engagemang för tjänsten du säljer.

Prospekts eller kunder som inte är intresserade undrar ingenting och ställer inga som helst frågor. Ett klagomål på att priset är dyrt hör du aldrig från någon som inte är intresserad, om det inte är en undanflykt såklart. Ju mer dina säljare kan se ”jobbiga” frågor, krav och önskemål som möjligheter till avslut desto mer kommer de att sälja.

Under en timmes frukostseminarium definierar vi skillnaden på undanflykter, köpsignaler och invändningar samt går igenom olika sätt att förvandla dessa till avslut.

Anmälan är bindande.

ANMÄL DIG

Vi anmäler följande personer

FAKTURAUPPGIFTER
Datum & tid

Den 28 april kl 09.00-10.00. Frukostmacka serveras från 08.30.

Plats

Sveriges Tidskrifter, Vasagatan 50, 1tr, Stockholm.

Seminarieledare

Valentino Rongione, Asp Sälj.

Avgift

400 kr exkl moms. (Frukostmacka ingår)

TIDSKRIFTSLEVERANTÖRER

  • Mediarum

    Mediarum Sverige, arbetar med uppdragsförsäljning och är annonsavdelningen för fack-, bransch- och medlemstidskrifter.  Vi vet genom vår erfarenhet att engagemang, samarbete, säljkompetens ger goda resultat.

  • NewsFactory

    NewsFactory levererar resultat. Via lång erfarenhet och idéförsäljning öppnar NewFactory nya marknader för existerande tidskrifter.

  • Adviser

    Vi har lång erfarenhet av försäljning av annonser i tidningar och på nätet. Vårt mål är alltid att göra såväl uppdragsgivare som annonsörer nöjda. Vi tror på långsiktiga relationer där alla är vinnare.