FIPP Asia Pacific

Fipp Asia Pacific

FIPP Asia Pacific will bring together expert speakers, delegates and exhibitors (Asia-Pacific and international) and offers the chance to engage in the exciting opportunities now opening up in the region.

FIPP Asia Pacific will be held on 27-28 September 2016 at the Pan Pacific Singapore. It provides an essential platform for publishers to come together to share insights and knowledge on current and future innovations, crucial in the ongoing development of content driven media.

With its sophisticated digital infrastructure, a multi-cultural society and high technological penetration, Singapore is becoming an increasingly strong area of opportunity for content creators and provides the perfect location for FIPP Asia Pacific.

The Singapore agenda will bring together top business leaders and independent experts from markets in the APAC region and beyond to share stories and insights that will challenge and inspire in the form of standalone presentations, panel discussions and specialist deep-dive masterclasses.

Don’t miss your chance to be part of it.

Läs mer här.

ANMÄL DIG

Vi anmäler följande personer

FAKTURAUPPGIFTER
datum & tid

27 och 28 september.

Plats

Pan Pacific Singapore

TIDSKRIFTSLEVERANTÖRER

  • Sörmlands Printing Solutions

    Som tidskriftstryckeri har Sörmlands Printing Solutions varit ledande i många år och det är en tradition vi är stolta över.  Att med modern utrustning och engagerad personal kunna möta dagens utmaningar ger oss motivationen att ständigt utvecklas och bli bäst på det vi gör. 

  • Anygraaf

    Anygraaf är ett finskt företag som har mer än 25 års erfarenhet av systemutveckling för tidnings- och mediehus. Anygraaf har dotterbolag i Sverige och i USA. Vidare finns samarbetspartners i Holland och Tyskland. Anygraafs produktportfölj täcker alla behov som finns i mediehusen – från redaktionella system, annons- och upplagesystem till kalkylering av tryckuppdrag.

  • Adviser

    Vi har lång erfarenhet av försäljning av annonser i tidningar och på nätet. Vårt mål är alltid att göra såväl uppdragsgivare som annonsörer nöjda. Vi tror på långsiktiga relationer där alla är vinnare.