Facebook för publicister

FRUKOSTEN ÄR FULLBOKAD! Mejla mia@sverigestidskrifter.se för köplats.

Frågetecknen kring Facebooks ändrade algoritmer är många. Hur ska man som publicist förhålla sig?

Vi har bjudit in John Severinson, Media Partnerships at Facebook and Instagram.

John kommer att prata om:

  • bakgrunden till de förändringar som Facebook gör nu och om hur de påverkar publicister
  • hur News Feed fungerar
  • de funktioner och produkter Facebook bygger som kan användas av publicister för att tjäna pengar.

Varmt välkommen!

Gäst

John Severinson, Media Partnerships at Facebook and Instagram

Datum & tid

21 februari 09.00 - 10.00 (fika från 8.30)

Plats

OBS! Pga stort intresse byter vi till större lokal! Scandic Klara, Slöjdgatan 7 i foajén (till höger om Hötorgshallen).

Anmälan

Anmäl dig senast den 14 februari. OBS! begränsat antal platser.

Kostnad & målgrupp

Digifrukosten vänder sig till Sveriges Tidskrifters medlemmar och är kostnadsfri, men vi tar ut en no-show-avgift på 200 kr om du är anmäld men inte dyker upp.

TIDSKRIFTSLEVERANTÖRER

  • Sörmlands Printing Solutions

    Som tidskriftstryckeri har Sörmlands Printing Solutions varit ledande i många år och det är en tradition vi är stolta över.  Att med modern utrustning och engagerad personal kunna möta dagens utmaningar ger oss motivationen att ständigt utvecklas och bli bäst på det vi gör. 

  • Ad 4 you

    Ad 4 you media AB arbetar med annonsförsäljning och marknadsföring till rikstäckande facktidningar, branschtidningar och organisationstidningar.

  • Annonskraft

    En erfaren och engagerad säljkår som trivs på jobbet och drivs av nytänkande. Vi har sedan 2000 samarbetat med flera av de stora medieaktörerna, både vad gäller print och digitalt.