Facebook för publicister

FRUKOSTEN ÄR FULLBOKAD! Mejla mia@sverigestidskrifter.se för köplats.

Frågetecknen kring Facebooks ändrade algoritmer är många. Hur ska man som publicist förhålla sig?

Vi har bjudit in John Severinson, Media Partnerships at Facebook and Instagram.

John kommer att prata om:

  • bakgrunden till de förändringar som Facebook gör nu och om hur de påverkar publicister
  • hur News Feed fungerar
  • de funktioner och produkter Facebook bygger som kan användas av publicister för att tjäna pengar.

Varmt välkommen!

Gäst

John Severinson, Media Partnerships at Facebook and Instagram

Datum & tid

21 februari 09.00 - 10.00 (fika från 8.30)

Plats

OBS! Pga stort intresse byter vi till större lokal! Scandic Klara, Slöjdgatan 7 i foajén (till höger om Hötorgshallen).

Anmälan

Anmäl dig senast den 14 februari. OBS! begränsat antal platser.

Kostnad & målgrupp

Digifrukosten vänder sig till Sveriges Tidskrifters medlemmar och är kostnadsfri, men vi tar ut en no-show-avgift på 200 kr om du är anmäld men inte dyker upp.

TIDSKRIFTSLEVERANTÖRER

  • PositionEtt

    PositionEtt AB är ett konsultföretag som arbetar med utveckling av informationssystem baserade på modern databasteknik.

  • Punamusta

    Letar ni efter ett pålitligt och stabilt tryckeri? Då har ni hittat rätt! Punamusta trycker allt ifrån visitkort till kataloger och tidningar, med små upplagor upptill miljon upplagor.

  • Titeldata

    En prenumerationspartner i ständig utveckling sedan 1982. Sveriges ledande förlagskonsult inom upplagestrategi, prenumerationshantering och upplageförsäljning.