Facebook för publicister

FRUKOSTEN ÄR FULLBOKAD! Mejla mia@sverigestidskrifter.se för köplats.

Frågetecknen kring Facebooks ändrade algoritmer är många. Hur ska man som publicist förhålla sig?

Vi har bjudit in John Severinson, Media Partnerships at Facebook and Instagram.

John kommer att prata om:

  • bakgrunden till de förändringar som Facebook gör nu och om hur de påverkar publicister
  • hur News Feed fungerar
  • de funktioner och produkter Facebook bygger som kan användas av publicister för att tjäna pengar.

Varmt välkommen!

Gäst

John Severinson, Media Partnerships at Facebook and Instagram

Datum & tid

21 februari 09.00 - 10.00 (fika från 8.30)

Plats

OBS! Pga stort intresse byter vi till större lokal! Scandic Klara, Slöjdgatan 7 i foajén (till höger om Hötorgshallen).

Anmälan

Anmäl dig senast den 14 februari. OBS! begränsat antal platser.

Kostnad & målgrupp

Digifrukosten vänder sig till Sveriges Tidskrifters medlemmar och är kostnadsfri, men vi tar ut en no-show-avgift på 200 kr om du är anmäld men inte dyker upp.

TIDSKRIFTSLEVERANTÖRER

  • Adviser

    Vi har lång erfarenhet av försäljning av annonser i tidningar och på nätet. Vårt mål är alltid att göra såväl uppdragsgivare som annonsörer nöjda. Vi tror på långsiktiga relationer där alla är vinnare.

  • Mediakraft

    Vi kan media och kommunikation och är ledande i landet när det gäller annonsförsäljning. Vi ger er mesta möjliga intäkt på er mediesatsning, oavsett om det gäller traditionella annonser, platsannonser eller content marketing.

  • NewsFactory

    NewsFactory levererar resultat. Via lång erfarenhet och idéförsäljning öppnar NewFactory nya marknader för existerande tidskrifter.