Facebook för publicister

FRUKOSTEN ÄR FULLBOKAD! Mejla mia@sverigestidskrifter.se för köplats.

Frågetecknen kring Facebooks ändrade algoritmer är många. Hur ska man som publicist förhålla sig?

Vi har bjudit in John Severinson, Media Partnerships at Facebook and Instagram.

John kommer att prata om:

  • bakgrunden till de förändringar som Facebook gör nu och om hur de påverkar publicister
  • hur News Feed fungerar
  • de funktioner och produkter Facebook bygger som kan användas av publicister för att tjäna pengar.

Varmt välkommen!

Gäst

John Severinson, Media Partnerships at Facebook and Instagram

Datum & tid

21 februari 09.00 - 10.00 (fika från 8.30)

Plats

OBS! Pga stort intresse byter vi till större lokal! Scandic Klara, Slöjdgatan 7 i foajén (till höger om Hötorgshallen).

Anmälan

Anmäl dig senast den 14 februari. OBS! begränsat antal platser.

Kostnad & målgrupp

Digifrukosten vänder sig till Sveriges Tidskrifters medlemmar och är kostnadsfri, men vi tar ut en no-show-avgift på 200 kr om du är anmäld men inte dyker upp.

TIDSKRIFTSLEVERANTÖRER

  • V-TAB

    Nordens största tryckerikoncern. Tänk tryck. Tänk V-TAB. Hos oss har du tillgång till all tänkbar tryckkompetens och en ansenlig bredd med tjänster – från tidningar och direktreklam till skyltar och affärstryck i alla möjliga och omöjliga former.

  • Ad 4 you

    Ad 4 you media AB arbetar med annonsförsäljning och marknadsföring till rikstäckande facktidningar, branschtidningar och organisationstidningar.

  • Anygraaf

    Anygraaf är ett finskt företag som har mer än 25 års erfarenhet av systemutveckling för tidnings- och mediehus. Anygraaf har dotterbolag i Sverige och i USA. Vidare finns samarbetspartners i Holland och Tyskland. Anygraafs produktportfölj täcker alla behov som finns i mediehusen – från redaktionella system, annons- och upplagesystem till kalkylering av tryckuppdrag.